Gå til innhold

Warhammer-MMO neste måned (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss be til alt som er hellig om at dette spillet blir det vi alle ønsker oss; et nytt MMORPG med innhold og kvalitet. Jeg håper virkelig dette spillet lever opp til hvertfall noen av forventningene. Universet er det hvertfall ingenting vondt å si om, hvertfall siden jeg er vandt med dette fra tabletop spillet. :)

Lenke til kommentar
Dette ligner da noe veldig på WOW, både i grafisk uttrykk og som konsept i seg selv.

 

Med tanke på WotLK som er rett rundt hjørnet, ser det ut som 'vinn eller forsvinn'.

 

Ja og Nei. Warhammer ligner veldig på noe som kunne vært WoW 2.0 men det selve handlingen i spillet er jo om krig i de forskjellige sonene, det vil nå ligge mye mer fokus på spillere mot spillere i WAR.

 

Uansett, gleder meg så utrolig. Glad jeg ikke kom med i guildbeta nå for 1 måned kan jeg vente og da klarer jeg kanskje stå på en økonomi konte i sommer og :D

 

Whaaaaaaaaagh!

 

Dette gleder jeg meg til!

 

Noen som vet noe mer on når komplett eller gamezone sender CE? virker ikke som det er nok til alle, eller tar jeg feil? (komplett hadde 50-99 stk for noen dagers siden, og har en kryptisk beskjed under produktet)

 

Får du bestilt CE på komplett.no allerede? Ikke bare den pre-order boksen som gir deg mulighet til å bestille CE senere?

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Uansett, gleder meg så utrolig. Glad jeg ikke kom med i guildbeta nå for 1 måned kan jeg vente og da klarer jeg kanskje stå på en økonomi konte i sommer og :D

 

Kjipt med disse eksamene som har en tendens til å komme i veien for launch! Tror ikke noen karakterer led pga AoC i våres, men det kunne godt ha skjedd hvis jeg ikke hadde hatt knallhard disiplin.

Lenke til kommentar
Noe som vet hvor god PC jeg vil trenge for å kjøre WAR? Kjører WoW og LOTRO greit, men har ikke sjanse på AoC.

 

Postet på den dårlig EU siden her

 

PC SYSTEM REQUIREMENTS

 

FOR WINDOWS XP

2.5 GHz P4 processor or equivalent

1 Gigabyte RAM

A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0

At least 15 GB of hard drive space

 

 

FOR WINDOWS VISTA

2.5 GHz P4 processor or equivalent

2 Gigabyte RAM

A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0

At least 15 GB of hard drive space*

 

 

SUPPORTED VIDEO CARDS

ATI Radeon series

9500, 9600, 9800

X300, X600, X700, X800, X850

X1300, X1600, X1800, X1900, X1950

2400, 2600, 2900,

3650, 3850, 3870

4850, 4870

 

 

NVIDIA GeForce series

FX 5900, FX 5950

6600, 6800,

7600, 7800, 7900, 7950

8400, 8500, 8600, 8800

9400, 9500, 9600, 9800

GTX 260, GTX 280

Intel® Extreme Graphics

GMA X4500

Endret av IceDale
Lenke til kommentar

 

Dette ligner da noe veldig på WOW, både i grafisk uttrykk og som konsept i seg selv.

 

Med tanke på WotLK som er rett rundt hjørnet, ser det ut som 'vinn eller forsvinn'.

 

 

Ja og Nei. Warhammer ligner veldig på noe som kunne vært WoW 2.0 men det selve handlingen i spillet er jo om krig i de forskjellige sonene, det vil nå ligge mye mer fokus på spillere mot spillere i WAR.

 

Beskrev du WOW eller WAR nå?

Grafikken ser da heller ikke ut til å være særlig '2.0' i forhold til WoW.

 

Hva er det WAR har som WOW ikke har?

Lat som om du skal selge spillet til en (meg) som er lei WoW!

Endret av MMM
Lenke til kommentar

Sitter her å gurgler snørr så det her var gode nyheter!! Om det er et mmo spill som kan ta oppmerksomhet fra WoW og AoC så er det nettopp WAR.

 

Har sett endel nye klipp komme opp på Youtube dem siste dagene og det ser meget meget bra ut. Tror det her blir kjempe bra for mmorpg fans!

 

Om dem bare kom med info når preorder kundene kan ta del i Open Beta og headstart som jeg har koder til nå så blir det en happy happy dag :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Dette ligner da noe veldig på WOW, både i grafisk uttrykk og som konsept i seg selv.

 

Med tanke på WotLK som er rett rundt hjørnet, ser det ut som 'vinn eller forsvinn'.

 

Ja og Nei. Warhammer ligner veldig på noe som kunne vært WoW 2.0 men det selve handlingen i spillet er jo om krig i de forskjellige sonene, det vil nå ligge mye mer fokus på spillere mot spillere i WAR.

 

Beskrev du WOW eller WAR nå?

Grafikken ser da heller ikke ut til å være særlig '2.0' i forhold til WoW.

 

Hva er det WAR har som WOW ikke har?

Lat som om du skal selge spillet til en (meg) som er lei WoW!

 

 

Anbefaler at du tar litt tid å leser litt på hjemmesiden til spillet og evnt andre kjente mmo sider. WAR er WoW på steroider...mørkere og dystrere med endel nye orginale konsepter. Fks klikk på deg selv 100 ganger for å få titelen " I tutch myself" mye rar humor med andre ord.

 

Men sjekk ut litt filmklipp og les litt så ser du fort at WAR er ikke en WoW kopi i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar

Bedre grafikk, selv om stilen er det samme.

 

 

Paul Barnett med hans til tider forbanna bra forståelse av hvordan man skal underholde folk

 

Bare grav mer på WHA, Tentonhammer, mmorpg, massivley etc. Jo mer du leser og ser av Warhammer jo mer ser man at WAR ikke er WoW 2.0 på noe annet enn grafikken og orcs/dwarfs/elfs osv som utrolig mange andre spill også har.

 

Jeg for min del liker at det ikke er helt identiske klasser på hver faction og det at hver rase har en annen rase de hater, ivhertfall tilfellet for min elf :)

Lenke til kommentar
Dette ligner da noe veldig på WOW, både i grafisk uttrykk og som konsept i seg selv.

 

Med tanke på WotLK som er rett rundt hjørnet, ser det ut som 'vinn eller forsvinn'.

 

 

Ja og Nei. Warhammer ligner veldig på noe som kunne vært WoW 2.0 men det selve handlingen i spillet er jo om krig i de forskjellige sonene, det vil nå ligge mye mer fokus på spillere mot spillere i WAR.

 

Beskrev du WOW eller WAR nå?

Grafikken ser da heller ikke ut til å være særlig '2.0' i forhold til WoW.

 

Hva er det WAR har som WOW ikke har?

Lat som om du skal selge spillet til en (meg) som er lei WoW!

 

WoW er ett MMO med fokus på PvE med PvP ved siden av, WAR er mer motsatt med stort focus på realm krigføring og kjempe seg fram til, og brenne, fiendens hovedbyer til grunnen.

 

Det gir vel egentlig ca samme pakke med annet fokus, som kan være svært kjekt det og :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...