Gå til innhold

Iphone Nano på vei... eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En mindre versjon høres fint ut i og med at den nåværende er big-ass.

Men en mindre avansert en høres derimot tullete ut i og med at den som nå er i omløp ikke er særlig avansert i utgangspunktet. Jeg ville aldri kjøpt noen iphone med 2mpix kamera, ingen mms og så dårlig batteri.

Lenke til kommentar
Det amerikanske magasinet Fortune tilbakeviser påstanden til Daily Mail med at ryktet verken er nytt eller har noe innhold, og påpeker at avisen heller bør holde seg til kjendisnytt.

Jøss, hvor ironisk er det vel ikke at de som re-trykker tabloid-tøys for å få flere klikk på reklamene sine faktisk tar med at andre anser det for å være tabloid-tøys? Fantastisk.

Lenke til kommentar
En mindre versjon høres fint ut i og med at den nåværende er big-ass.

Men en mindre avansert en høres derimot tullete ut i og med at den som nå er i omløp ikke er særlig avansert i utgangspunktet.

 

Hør hør.

 

"Nye iphone nano, ingen nettleser, uten kamera, mindre skjerm og like dårlig batterilevetid. Løp og kjøp, folkens!"

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg så himla interessert eller oppdatert på hver bidige mulige funksjon i en mobiltelefon, men mente jeg har fulgt nogenlunde med i timen sålangt... så hva betyr egentlig det her i praksis?

Uten å nevne spesifikasjoner eller offentlige kilder skriver avisen også at telefonen skal være tilpasset kontantkort.

Innebygget roterende SIM-kortveksler for 12 SIM-kort? Slik at smårollingene lett kan skifte til akkurat det SIM-kortet de har en femmer tilovers på?

Lenke til kommentar

 

Ipod shuffle kommer ikke til og ha skjerm. Kun et par knapper, av/på, opp, ned og ring/legg på. Du må selvfølgelig ha full oversikt i hode over telefonlisten, så når du trykker opp eller ned så vet du alltid hvem du vil ringe. Heldigvis vil det være en random knapp som fungerer for både telefonkatalog og mp3 spiller. :!:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...