Gå til innhold

Ikea blir mobiloperatør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snorre: Ja, noe sånt hadde vært genialt. Jeg vil gjerne ha så lav ringe- og SMS-pris som mulig, men kan gjerne betale blodpris for datatrafikk og MMS ... :)

Genialt! Du får et visst antall poeng også starter alle priser på en viss sum, så kan du ta fra poengene dine og på den måten legge til eller trekke fra prisene på samtaler, sms, datatrafikk osv. Jo mer du betaler i måneden jo flere/færre poeng starter du med. (Eller noe i den duren :p)

 

Tror faktisk dette kunne blitt et kult konsept! :D

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Skal nok uansett noe til for at de kan konkurrere med prisene til leverandørene her.

 

Dere snakker jo også om å skreddersy egne abonnement, dette vil nok aldri komme. For hvis alle får det billig på sitt bruksområde så tjener jo firmaet aldri penger.

 

Ta for eksempel onecall, de hadde jo aldri tjent penger hvis alle kundene deres hadde kun brukt de gratis sms og minuttene pr. mnd. Derimot får de mye publisitet grunnet at de er billigst sånn at storbrukerne også velger abonnement fra onecall, som de igjen tjener mer penger på.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Og hvorfor er vi molboland?

Fordi vi er blant de 190land i verden som ikke får tilbudet om abb fra Ikea?

 

Personlig så tror jeg ikke det er behov for flere virtuelle operatører i et land med 4mill innbyggere.

 

Tenker mer på det at det er avgifter på alt UANSETT hva du bruker penger på..

Så vist det var et par kroner å kunne spare i dette landet... ja da kan du ta dæ på at han stat skal pinadø ha det å...

Så om dette fra ikea skulle komme, (å som nevnt her eksempelvis onecall som er et billigselskap), da være et par ører billigere, kan du tenk... han stat må finn ei avgift å sett opp førr at de skal få tyn mest mulig penger ut av åss som forbrukere på ett vis.

 

(forbauser meg ikke om de plutselig skal ha avgift for at mann skal få gå inn i butikker å handle.. en slags bomstasjon.. ) det blir vel det neste.. nei du skal se vi har det så godt i dette landet, tjener såppas bra at vi har ikke bruk for noe som er billig..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...