Gå til innhold

Bedre ytelse i neste Crysis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er trist at det vil ikke komme flere patcher til Crysis - selv om man får oppleve neste Crysis med 60 FPS og alt på maks - så er det nettopp den første Crysis som mange får aldri oppleve på maks... Kanskje om ett år...

 

Store ord fra deg..

Bare ønsketenkning det.

Ingen som har sagt noe om alt på maks.

Og "alt på maks" har vist mange her inne en forskjellig mening eller tolkning av.

Lenke til kommentar

Kommer disse optimaliseringene til å legges ut i en gratis patch til Crysis, eller må man kjøpe Warhead for å få glede av disse fremskrittene?

 

Og "alt på maks" har vist mange her inne en forskjellig mening eller tolkning av.

Ja, det der er irriterende. En del ser ut til å kalle det for "alt på maks" dersom man spiller med ting som tekstur- og skyggekvalitet på høyeste innstilling ved 640x480 uten AA og AF.

Lenke til kommentar

Jeg vil hevde AA og AF er ganske viktig. Ved 4xAA ser ting som regel veldig mye bedre ut, uten at det går alt for mye ut over ytelsen. Unntaket er vel Crysis som har et enormt ressursforbruk som ikke står i stil med grafikken. Altså grafikken er bra, men det skulle ikke tilsi de høye kravene. Det ser ut som dårlig koding.

Lenke til kommentar

enig, er veldig dårlig koding. men syns det er rart at det ikke er af innstilling i selve spillet. funker jo å slå på via nvidia controlpanel. men er jo kjent at innstillinger i selve spillet er mer optimalisert en å force via kontroll panel. men for min del så er bildekvalitet viktigere en aa og af. vil heller kjøre alt på very high uten aa og af. men slår jeg det på så må jeg sette noe ned på "bare" high. får håpe jeg får slått på litt aa i warhead da :)

Lenke til kommentar
Og "alt på maks" har vist mange her inne en forskjellig mening eller tolkning av.

 

Alt på maks: det er 1920x1200 og alle in-game instillinger på maks. Også ikke overstyrt med drivere. 1920x1200 også det som er nevnt i artikkelen, så veit ikke hvor 640x480 kommer ifra...

 

Og crytek har selv sagt at de vil ikke lenger gi ut oppdateringer til Crysis pga piratkopiering.

Endret av GCardinal
Lenke til kommentar
Og "alt på maks" har vist mange her inne en forskjellig mening eller tolkning av.

 

Alt på maks: det er 1920x1200 og alle in-game instillinger på maks. Også ikke overstyrt med drivere. 1920x1200 også det som er nevnt i artikkelen, så veit ikke hvor 640x480 kommer ifra...

 

Og crytek har selv sagt at de vil ikke lenger gi ut oppdateringer til Crysis pga piratkopiering.

 

Tror det er bare BS.

De klarer ikke å optimalisere spillet skikkelig så de ligger spillet på hyllen og må ha noe å si til pressen så de bruker piratkopiering som unnskyldning..

Tragisk..

Lenke til kommentar
Og "alt på maks" har vist mange her inne en forskjellig mening eller tolkning av.

 

Alt på maks: det er 1920x1200 og alle in-game instillinger på maks. Også ikke overstyrt med drivere. 1920x1200 også det som er nevnt i artikkelen, så veit ikke hvor 640x480 kommer ifra...

 

Og crytek har selv sagt at de vil ikke lenger gi ut oppdateringer til Crysis pga piratkopiering.

 

Tror det er bare BS.

De klarer ikke å optimalisere spillet skikkelig så de ligger spillet på hyllen og må ha noe å si til pressen så de bruker piratkopiering som unnskyldning..

Tragisk..

 

Her kan du lese mer om den saken. Tror ikke det er så BS. Spill som Crysis som mange er ekstremt usikre på om de kan kjøre blir oftest piratkopiert - med tanken på at folk vil teste for å være sikker at de kan kjøre.

Lenke til kommentar
jeg har bare hatt problemer med produkter fra crytek og anbefaler ingen deres produkter.

 

Jeg er rimelig dreven på å tweake spill o.a. Jeg fikk FarCry gratis med ett skjermkort en gang i tiden. Husker jeg stilte på grafikken, med noen kjente tweaks ifra q3/q4 (ganske like), Det jeg oppnådde var at jeg kunne se gjennom hus o.l.

 

Ganske morsomt i grunn, jeg kunne se alt, men fienden kunne ikke se meg.

Bakdelen var at bakken alltid var omtrent helt svart hele tiden. =)

Men spillet ellers fungerte smertefritt så lenge man ikke gikk berserk med tweakinga.

Lenke til kommentar

Jada farcry var fint det, jeg skrev "ellers gikk det smertefritt" =)

 

Det er første gang jeg har hørt om noe slikt at ett selskap bare har sagt, nei nå stopper vi å støtte dette produktet.

 

Uhørt, er hva det er. Det selgte ikke godt nok? Ja da er det vel på tide å prøve å rette opp i det da. Men da fixer man det, ikke lage ett nytt spill og tro at vi skal kjøpe det også, når de ikke gjorde seg ferdig med det forrige. Eller jo de gjorde seg ferdige, de ga opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...