Gå til innhold

TG må betale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Skattemyndighetene mener på sin side at deltakerne kun kommer for å leie tilgang til internett, og at dette er skattepliktig."

 

Har de i det hele tatt kikket innom skipet under TG noen gang?

Ja, det er sikkert noen hundre 15-åringer som kommer for 1gb+ linje, men folk flest er jo der for et stort utvalg compoer, moro på scenen og i alt kultur-saker.

 

Dette er daft gjort av dem, synes nå jeg.

Lenke til kommentar

husker talen fra politikkerne på enden av protesttoget jeg....

godt å vite at norske politikkere holder sin standard innen løfteholding...

 

Hva med ett nytt tog med mer voldelige holdninger? siden det tydeligvis ikke hjelper

å gå stille i gangene...

Endret av svennand
Lenke til kommentar

Norge i et nøtteskall...

 

Typisk at det skal være krav på ditten og datten og da skal det seff. være penger.. får håpe at TG fortsatt blir arrangert da.

 

Skattemyndighetene mener på sin side at deltakerne kun kommer for å leie tilgang til internett, og at dette er skattepliktig.

 

Pfft, TG er så mye mer enn bare internett...

Endret av Daniel_91
Lenke til kommentar

Dersom begrunnelsen for at TG ikke er et kulturarrangement er at deltakerne bare kommer for å leie tilgang til internett, er jo saken klar: De tar feil, og TG skal ikke betale skatt. Inntil skattemyndighetene kommer med noe bedre, kan jeg ikke se at de har noen god sak. Personlig har jeg aldri vært på TG og kommer aldri til å være der heller, men jeg synes det er for galt at et populært arrangement skal ødelegges på denne måten.

 

Forresten: Er dette skattekravet bare for i år, eller vil de ha betalt for de siste tre årene, slik det var snakk om?

Lenke til kommentar

Dette er jo helt idiotisk.

 

Noen som blir med å arrangere en høylytt spasertur langs Karl Johan aka demonstrasjon? Blir vel litt mer oppmerksomhet om den gjøres der, og ikke i hamar sentrum når alle er på påskeferie.

 

Ninja-edit: Har laget en tråd her i et forsøk på å sette igang et demonstrasjonstog mot dette i Oslo, trenger folk! ; )

Endret av mrhenrik
Lenke til kommentar

Flagg ut til SVERIGE !

 

Denne avgiftsgrådige APe regjeringen vil jo nedlegge all industri og aktivitet i landet, bensinavgifer, bo-avgifter, avgifter for å eie et hus, og å eie en bil.

 

Jeg ønsker IKKE neste TG hvis det skal bidra til denne statens pengebinge som man får stadig mindre igjen fra !

 

Neste TG må artrangeres i Sverige, eller IKKE i det hele tatt.

 

La politikersvina legge ned Norge, dem vil jo ikke ha NOE aktivitet her.

Lenke til kommentar
Går The Gathering konkurs pga dette så må det bli opprør!

 

 

Hvor mye C4 tror dere må til for å jevne Operahuset til jorden? Er luta lei elitekulturen som Regjeringen/Giske er så fan av!

 

jeg med på denn..

 

måtteb ikke quarten legges ned pga noe av det samma eller er jeg på jordet?

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...