Gå til innhold

Nokia kapper priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har alltid vært i Nokias favør å senke prisene, til og med på biligere modeller.

Nokia ser jeg i dag som det beste alternative når man tenker hva får jeg for pengene mine...

De har wifi telefoner til rundt 2000kr + -

De har foto mobiler til rundt 3000kr (5mega pixel) og de slipper utalige varianter for tiden...

Viss man ser på mobiler med wifi har nokia nesten like mange moddeler som se, lg, samsung, htc etc har i lag til sammen :p

 

Gogogo! my finish friends, keep up the good work =)

Lenke til kommentar

Som Telenorforhandler føler jeg for å presisere litt..

 

5310 koster 1499,- hos oss, før 2299,-

5610 koster 1999,- , før 2799,-

N95 8GB koster 4299,-, før 4999,-

 

I henhold til forrige innpris og nåværende. Merkbare prisfall, mao.

 

(Alle priser med operatørlås, Telenor)

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar
Det Nokia gjør nå er at de senker prisene på mid-end telefonene for å gjøre plass til Tube som kommer neste måned :)
Angående musikktelefonene, så kom jo både 5220 og 5320 denne uka til Norge og de starter med samme prislapp som de nye prisene på 5310 og 5610. Utrolig mye for pengene i low-mid segmentet til Nokia nå for tiden. Hvis man tenker seg at prisene på disse modellene faller som de vanligvis gjør, betyr det qvga skjerm og 3.5 jackplug til rundt tusenlappen, dette er imponerende synes jeg.
Lenke til kommentar
Som Telenorforhandler føler jeg for å presisere litt..

 

5310 koster 1499,- hos oss, før 2299,-

5610 koster 1999,- , før 2799,-

N95 8GB koster 4299,-, før 4999,-

 

I henhold til forrige innpris og nåværende. Merkbare prisfall, mao.

 

(Alle priser med operatørlås, Telenor)

Telenor er mafian selv, flere telefoner selges med abonemangsavgifter som er himmelhøye... du kan faktisk ende opp med hele 50% rente på telefonens pris.. så jeg har sluttet å kjøpe telefoner med abonemang. Så har man ikke råd til å betale 4000 for en telefon man har lyst på, da kan det faktisk lønne seg å ta opp ett lån i forhold til ett telenorabonemang :p

Lenke til kommentar
Telenor er mafian selv, flere telefoner selges med abonemangsavgifter som er himmelhøye... du kan faktisk ende opp med hele 50% rente på telefonens pris.. så jeg har sluttet å kjøpe telefoner med abonemang. Så har man ikke råd til å betale 4000 for en telefon man har lyst på, da kan det faktisk lønne seg å ta opp ett lån i forhold til ett telenorabonemang :p

 

Prisene jeg oppga forutsetter ikke mer enn f.eks kontantkort. Resten trenger du ikke late som om jeg trenger en leksjon i :)

Lenke til kommentar
Har HTC diamond tuch nå, men skrive mye sms så jeg liker den ikke helt.

 

Tenkte meg en nokia N95 8gb, men er det en ny N modell rundt hjørnet, noen som vet ?

 

N96 er like rundt hjørnet. Mer minne, bedre lys på kameraet, osv. I detaljene er det mye som er nytt, men strengt tatt er det ikke mye. Fåes gode deals på N95 8GB nå, og det vil ta en stund før det samme skjer med N96.

Lenke til kommentar
Har HTC diamond tuch nå, men skrive mye sms så jeg liker den ikke helt.

 

Tenkte meg en nokia N95 8gb, men er det en ny N modell rundt hjørnet, noen som vet ?

 

N96 er like rundt hjørnet. Mer minne, bedre lys på kameraet, osv. I detaljene er det mye som er nytt, men strengt tatt er det ikke mye. Fåes gode deals på N95 8GB nå, og det vil ta en stund før det samme skjer med N96.

 

Ok takkker, ser telenor har n95 8gb til 1690,- med et års binding. Har nettop fått abb fra di så kan like gjerne binde meg et år med di og få tlf.

 

Er det en god telefon som passer i lommen og er lett og sende sms med ?

Lenke til kommentar
Ok takkker, ser telenor har n95 8gb til 1690,- med et års binding. Har nettop fått abb fra di så kan like gjerne binde meg et år med di og få tlf.

 

Er det en god telefon som passer i lommen og er lett og sende sms med ?

 

Passer i min lomme, kanskje ikke i en tight jeans? Godt tastatur til å melde med!

 

EDIT: Hvis det er verdt noe for deg, burde du heller prute pris på en lokal forretning. Greit å ha garanti i en butikk hvis det skulle være noe feil, og det trenger ikke å koste deg stort mer:)

 

EDIT 2: Skrivefeil

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar
Ok takkker, ser telenor har n95 8gb til 1690,- med et års binding. Har nettop fått abb fra di så kan like gjerne binde meg et år med di og få tlf.

 

Er det en god telefon som passer i lommen og er lett og sende sms med ?

 

Passer i min lomme, kanskje ikke i en tight jeans? Godt tastatur til å melde med!

 

EDIT: Hvis det er verdt noe for deg, burde du heller prute pris på en lokal forretning. Greit å ha garanti i en butikk hvis det skulle være noe feil, og det trenger ikke å koste deg stort mer:)

 

EDIT 2: Skrivefeil

 

Jepp høres ikke feil ut, ser di har Telenor på Expert her så jeg bor så kansje best og kjøpe den der da en og få den rett i posten fra telenor.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...