Gå til innhold

Lyst å betateste IE8?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt beta 1 siden den kom ut, og er storfornøyd. Kræsjer utrolig nok mye, mye mindre enn IE7, og når den først gjør det - så er det bare *vips* - tilbake til der man var. I tillegg klarer den faktisk acid2-testen, så webstandarder er godt støttet ;)

 

Eneste jeg savner er en downloadmanager som gjør at man kan pause/fortsette på nedlastingene.

Lenke til kommentar

Er det noen som liker "restore session on crash"-funksjonaliteten? Jeg synes bare den er irriterende. Kanskje mest fordi FF *tror* den krasjer ca hver 4de gang jeg avslutter den normalt..."Your last session ended unexpectedly..", NEI DET GJORDE DEN IKKE, JEG AVSLUTTET DEN HELT NORMALT!!

 

 

Det jeg ønsker meg fra en browser nå er større kontroll over plugins. Litt for ofte opplever jeg at en flash-plugin (som regel en annonse) grabber til seg en hel CPU. Der er FF og IE dessverre like dårlige. :(

 

 

Edit: Og jeg *har* lyst til å betateste IE8. :)

Endret av Kahuna
Lenke til kommentar
Det jeg ønsker meg fra en browser nå er større kontroll over plugins. Litt for ofte opplever jeg at en flash-plugin (som regel en annonse) grabber til seg en hel CPU. Der er FF og IE dessverre like dårlige. :(
Jeg synes den nye add-ons greia i FF3 gir meget god kontroll på dette, Alt+T A gir deg grei mulighet til å enable/disable hva du måtte ønske. Det som virkelig gjør FF til en killer er add-ons, hvis du fortsatt i det hele tatt vurderer å bruke en kalori på ie må det bero på at du ikke har funnet dine add-ons ennå. Start med theme, ad-block og ordbok.
Lenke til kommentar

Jeg har svært lite lyst. :thumbdown:

Dyrt OS, og gratis betatesting? Noe skurrer hvis folk gidder å jobbe gratis for Microsoft.

 

Dessuten, så burde vel software aldri krasje.

På tide at Microsoft heller blir flinkere å rydde av veien bugs i sin software.

Lenke til kommentar

Når det gjelder MS, så tar jeg betatestingen ved lansering. Andre kaller det MS kaler final for beta 2.

 

Dessuten har IE vært så dårlig at jeg ser ingen grunn til å prøve. Selvsag vil flere testere hjelpe på funksjoner og stabilitet, men nå er FF og Opera såpass gode at IE skal jobbe svært hardt for å ta igjen.

Lenke til kommentar
Er det noen som liker "restore session on crash"-funksjonaliteten? Jeg synes bare den er irriterende. Kanskje mest fordi FF *tror* den krasjer ca hver 4de gang jeg avslutter den normalt..."Your last session ended unexpectedly..", NEI DET GJORDE DEN IKKE, JEG AVSLUTTET DEN HELT NORMALT!!

 

 

Det jeg ønsker meg fra en browser nå er større kontroll over plugins. Litt for ofte opplever jeg at en flash-plugin (som regel en annonse) grabber til seg en hel CPU. Der er FF og IE dessverre like dårlige. :(

 

 

Edit: Og jeg *har* lyst til å betateste IE8. :)

 

For å slippe de krasj-meldingene og alt sånt kan du installere Tab Mix Plus. For å spare CPU anbefaler jeg Flashblock. Problemet er ikke IE eller Firefox, men Adobe. Hvert eneste Flash-element lager en ny, kostbar prosess mot CPU. Bare å besøke VG uten Flashblock gjør at siden loader 100x tregere og bruker utrolig mye CPU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...