Gå til innhold

Massive er ikke bekymret (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de stenger Massive Entertainment er de jo idioter! De lagde jo det eneste strategi spillet med 10/10!

Liker ikke at det blir et stort selskap jeg! vil ha så mange små individuelle selskap som mulig! Vil ikke ha et nytt EA!!

Endret av dotero
Lenke til kommentar
Tror ikke Massive Entertainment kommer til å få noe problemer, world in conflict var en så stor suksess i fjor så burde ikke få noe problemer med å eventuelt skaffe en ny utgiver :)

Det som kompliserer saken er jo at Massive ikke er et uavhengig selskap, men en del av Vivendi/Sierra, som nå er en del av Activision. Så de kan ikke finne en ny utgiver på egenhånd.

Lenke til kommentar

Nesten skulle ha skrevet en blogg om dette her egentlig. Aldri spilt noe med såpass bra kvalitet som World in Conflict før. Alt fra selve spillet til onlinedelen var superb og flere generasjoner forbi andre spill.

Onlinedelen logger deg inn på 1 sekund og vips har du tilgang til gjestebøker, PM meldinger, statestikk, medaljer og instant chat bare på 1 sekund. Spill fra EA har ikke 10% av funksjonene her og da som regel med masse problem og lag.

 

Massive er mest imponerende utvikleren jeg har vært borti, de kan dette godt.

Så de overlover nok dette her.

Lenke til kommentar

Håper, tror, trygler og ber om at dette går bra. Var det beste spillet i fjor, absolutt alt ved spillet traff inntertier for min del. Likte singleplayer modusen veldig godt, selv om den var litt kort. Da er det jo flott om de klarer å få ut expansion til den, så det blir et par brett til å leke seg med.

 

Pluss multiplayer da, naturligvis. Aldri vært borte i noe lettere og bedre multiplayerdel i noe spill.

 

Go Massive!

Lenke til kommentar

Men skjønner meg fortsjatt ikke på utgiveren. Når man er dum nok til å kutte ut ett av tidenes største strategispill, da kan de jo heller sette seg på gata å lage ett bål av penger slik Ola Dunk gjør :p

 

Kanskje Eidos er interisert =D

Utgiveren til Funcom ;)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Hva i all veren er Activision Blizzard for et navn ? Kunne de ikke kommet opp med noe mer originalt ?

 

Begge navn er kjente, sterke navn i spillindustrien, så det er ingen vits i å finne på noe fancy.

 

Forsåvidt, men nå er det vel ikke Blizzard de skal slå seg sammen med heller ? (eller har jeg gått glipp av noe?)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Hva i all veren er Activision Blizzard for et navn ? Kunne de ikke kommet opp med noe mer originalt ?

 

Begge navn er kjente, sterke navn i spillindustrien, så det er ingen vits i å finne på noe fancy.

 

Forsåvidt, men nå er det vel ikke Blizzard de skal slå seg sammen med heller ? (eller har jeg gått glipp av noe?)

 

Activision slo seg sammen med Vivendi Games, som eier Blizzard Entertainment. Tror det er slik iallefall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...