Gå til innhold

Kulturo: Første titt på Underworld 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden filmen er satt i tidsperioden før de to første filmene, så ville det vel vært merkelig om Kate hadde vært med? Det jeg bekymrer meg mest for, er at det ikke er samme regissør. Elsker stemningen i Underworld filmene, da særlig den første, og håper den blir beholdt, også i 3'ern. Hvis handligen foregår i middelalderen, så blir det vel lite av hel-automat pistoler med sølvkuler og andre gadgets, noe som også er synd, siden dette var med på å gjøre de forrige filmene underholdende, hvertfall for min del.

 

Er det bare meg, eller ser Rhona Mitra ut som en mann på bildene?

Lenke til kommentar

jeg liker underworld filmene. kommer til å savne kate i hovedrolla. rhona mitra er heit nok ho, og mye mulig en god erstater. problemet er at jeg forventer en vampyrfilm med høy teknologi, hybriden fra de foregående filmene og kate i trang latex.

 

jeg skjønner at de ønsker å lage en film om hvordag det var i gamle dager, men jeg har ikke noen tro på denne filmen. og det er til tross for at pitch black er en av de desidert beste filmene jeg har sett.

Lenke til kommentar
Siden filmen er satt i tidsperioden før de to første filmene, så ville det vel vært merkelig om Kate hadde vært med?

Tja.. Kate i rubber/latex outfit var vel en egen grunn for å se de to første filmene :p

 

Så lenge det ikke er hvordan krigen starta, så skulle det vel gått bra.. Kate var vel ganske gammel (noen hundre år?) allerede i første filmen om jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Selv om Kate ikke er med så var det vel mange vampyrer med i den første filmen som hadde levd i hundrevis av år. Burde ikke en del av de være med i filmen? Blir litt rart vis det plutselig er et helt sett med nye skuespillere å leder når det virker som mange av lederne i nå tiden hadde betydelige roller også i "middel alderen"?

 

Kan jo være at jeg snakker tull nåda, er så lenge siden jeg har sett filmene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...