Gå til innhold

Mye nedlastbart innhold til Fallout 3 (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et spill jeg antakelig kommer til å kjøpe til PS3 hvis jeg skal ha det, og for å være ærlig, så betyr ikke DLC så mye for meg. Vil heller bli ferdig med spillet og begynne på et nytt et. Det kommer alt for mange gode spill fra før av, så vil heller bruke tiden på de enn DLC til nesten hvilket som helst spill.

 

Fallout ser forresten veldig nice ut :)

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er veldig fornøyd med Shivering Isles, så har tro på at de kan få til noe bra her også.

Derimot så blir det dyrt hvis man alltid "må" laste ned litt ekstra til hvert eneste spill da..

 

PS3 trenger ikke DLC, de har plass på Bluray^^

 

Fallout 3 blir nok på 360 for meg..

Lenke til kommentar
– Ekstramaterialet er eksklusivt til PC og Xbox 360, og vi følte dette var det rette å gjøre med Fallout 3, sier Hines.

 

Ja, så klart er det det rette å hindre at alle spillere skal få den samme opplevelsen, såvel også ta betalt for det. Absolutt det rette.

Lenke til kommentar

unnskyld språket men FA&%N i faderullandei.. Har gleda meg som en unge til å spille det på ps3, men når tidenes beste spill skal få en oppfølger så vil jeg jo for svingende ha muligheten til å spille alt !!

 

Utrolig frustrerende.. SOny MÅ skjerpe seg.. blir vel fallout 3 på en ussel 19" pc skjerm da :(

Lenke til kommentar
unnskyld språket men FA&%N i faderullandei.. Har gleda meg som en unge til å spille det på ps3, men når tidenes beste spill skal få en oppfølger så vil jeg jo for svingende ha muligheten til å spille alt !!

 

Utrolig frustrerende.. SOny MÅ skjerpe seg.. blir vel fallout 3 på en ussel 19" pc skjerm da :(

 

Ja for det er jo helt "umulig" og koble opp et HDTV til pc'en, og ikke minst like "umulig" og koble opp et surround anlegg til pc'en... Fallout er først og fremst et pc spill, jeg kan tenke meg åssen det hadde vært å spille fallout 1-2+tactics på konsoll' Det hadde vært som og prøve og styre et lite cessna fly med en flodhest bindt fast hengene under. Jeg er utrolig skeptisk til dette spillet, tror ikke de greier og gi det samme sjarmen som fallout 1-2. Så folk som er fan av de gamle spillene burde ikke ha for store forhåpninger, dette fører bare til at "skuffelsen" blir veldig stor. Men god nyhet at vi får ekstra matriale(bare hvis spillet blir bra da :dontgetit:)

Endret av FranzJeger
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747

Microsoft sine skitne penger er GARANTERT inne i bildet. Synd at tidenes utvikler (beteshda) pokker ikke kan prioritere litt mer vennlig for sine utviklere :( Et så stort spill kunne ha nytt godt av blu-ray og Cell-prosessoren :)

Lenke til kommentar

Hva med å faktisk prøve spillet før dere klager på manglende DLC? Jeg liker Bethesda etter de tre første Elder Scrolls-spillene, men Oblivion var en gedigen skuffelse. Gleder meg selvsagt til Fallout 3 siden jeg elsket de to første, men har mine tvil. Sier ikke at Oblivion ble "ødelagt" av konsollifisering, bare at det er det første Elder Scrolls på konsoll og det første Elder Scrolls jeg ikke har likt (og jeg gikk gjennom RedGuard). Sier ikke at det er en sammenheng der. Det kan jo være tilfeldig. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...