Gå til innhold

Mer Halo-innhold fra Bungie (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

trodde bungie slapp slike problemer nå som de er et selvstendig selskap. ms burde jo ikke ha noe å si på hva bungie vil lage og produsere. og hvis de ikke er fornøyd finner nok bungie rimelig kjapt en ny distrubiør

Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke Halo så det plager ikke meg, men jeg synes likevel det er merkelig av MS å stanse annonseringene slik. Jeg hadde blitt temmelig irritert dersom det hadde vært Epic som ble stoppet på den måten.

 

Det er vel gode nyheter for de som spiller det likevel da, at det kommer nytt innhold til Halo 3. Er det mange som spiller det nå lenger? Har hørt at serverne har hatt mye ledig plass en ganske lang stund nå..

Lenke til kommentar

http://sarcasticgamer.com/wp/index.php/200...ster-chief.html

 

 

I was awoken this morning by a frantic call from Doc, who had just scored our biggest exclusive ever. The announcement that we’d been waiting for. The new Halo game. Bungie’s new Halo game for the Xbox 360.

 

Click on over for the big news.

 

Bungie leaked the news to us this morning that a new Halo game, a prequel will be released on the Xbox 360 next spring. Following the early years of Master Chief, we’ll see John’s early origin story and his first battlefield experience. Bungie described it as:

 

“A younger Master Chief, in the armed forces learning his way. Full of wonder, John has to come to terms with his military upbringing and being one of the newly christened Spartan warriors. John will come of age with the player. The player will be with him every step of the way. From his first day at school, to his first kiss, to prom.”

 

Bungie promises 17 levels, 2 player co-op where the second person will play Cortana, back then a teen runaway, with a heart of gold, that joined the army before becoming the A.I. that we’ve come to know.

 

We’ve even obtained the title:

 

Halo: The Wonder Years…

 

What would you do, if I sang out of tune…

 

 

 

:wee:

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Ehhhh? Selv om realisme bruker å få sitte pent i baksetet når det gjelder spill og film liker jeg det ikke når de bryter sin egen logikk. AI's sin 'hjerne' er laget basert på ett ekte menneske sitt og får trekk fra vedkommende de blir 'kopiert' fra. Så hvordan Cortana plutselig kan være en tenårings jente når hun er kopiert fra skaperen av Spartan programmet, husker ikke navnet men hun er mye eldre enn John etc, så finner jeg dette ganske sært =/

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...