Gå til innhold

MySQL-gründere støtter Sun


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke jeg. Et økosystem av konkurrenter som henter det beste fra hverandre for å konkurrere mot monopolisten er bedre enn enn at de må kjempe mot hverandre også. At MySQL/Sun-samarbeidet styrkes får positive ringvirkninger for kompatible systemer, som Linux-baserte OS.

Lenke til kommentar
Ikke jeg. Et økosystem av konkurrenter som henter det beste fra hverandre for å konkurrere mot monopolisten er bedre enn enn at de må kjempe mot hverandre også. At MySQL/Sun-samarbeidet styrkes får positive ringvirkninger for kompatible systemer, som Linux-baserte OS.

 

Linux-markedet er generelt har mye å tjene på at MySQL/Sun-samarbeidet fungerer bra.

Skurrer for meg.

Lenke til kommentar

Ser ikkje poenget med Drizzle, kva skal ein med ein database som er heilt strippa for funkjsonalitet og constraints for å halde orden på dataintegriteten. Det virker som dei går for rein ytelse, men ein flat fil mykje raskare uansett kor flinke dei skulle bli til å optimalisere.

Lenke til kommentar

Det finnes allerede alternativer der ute hvis du ikke trenger like mye funksjonalitet og skal ha en lettere databasemotor. SQLite f.eks.

 

Men som med alt annet skal vi ha et hav av alternativer selv om et produkt gjør jobben godt nok. Men "godt nok" kan vi ikke slå oss til ro med eller hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...