Gå til innhold

Tøffus dingsus fra Art. Lebedev


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke begynn å klag på prisen, nok en gang.

Om utviklingen ikke skulle settes igang før delene var billige nok, så hadde ting gått svært tregt, for å si det sånn.

 

Prisene på OLED kommer til å synke, og de forventer nok ikke noe stort marked for dette før dette skjer uansett.

 

Synes uansett at en liten tilleggspad er smart, da dette vil bli vil gi et produkt som kommer vesentlig lavere i pris.

Lenke til kommentar
Har de patent på OLED-teknologien som brukes da siden ingen har lansert et konkurrerende produkt?

De har nok tatt patent på selve løsningen. Selve systemet med taster og medfølgende firmware/software. Personlig så tror jeg at de i fremtiden vil tjene mer på rettigheter. For når OLED blir billigere kan man sikkert tilogmed få Trust tastaturer med slike taster. :p

Lenke til kommentar
"Optimus Pultius" hehe.. for et navn! Lurer på om designerne er Transformers fans...

Optimus Prime just got lucky ;)

 

Men joda, idéen om OLED på tastatur er fiffig nok den, såfremt prisene blir litt mer behagelige. Inntil da kan man jo bruke en sånn pappstrimmel som man legger over F-tastene. Husker jeg hadde en sånn da jeg brukte WordPerfect 5.1 :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...