Gå til innhold

Er snart klar for 45 nm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitat fra artikkel:

Dersom AMD følger opp med teknologi, lanseringer og resultater, kan dette tom. stikke kjepper i hjulene for Intels "Nehalem"-lansering ved årsskiftet.

 

Det tenkte jeg og da jeg leste dette =)

 

Hadde egentlig passet meg veldig bra om det kommer i oktober eller så.

 

Det som er interessant er hva som er forventet å komme først.

 

Om Amd først lanserer en topp modell på noen tusen kroner, eller noen effektig gjerrige billigere modeller, eller litt av hvert på en gang.

Litt av hvert hadde vært bra!

 

Ulempen er at Am3 hovedkort er vel fortsatt ikke ventet å komme før utpå nyåret?

Endret av amiganostalgia
Lenke til kommentar
Sjakktrekk å sette inn Meyer (riktig skreve?), ser ut til å skape mirakel for AMD :) først gravemaskin-synonyme bobcat, no 45nm før året er omme. Dei er på bedringens vei ser det ut til :D

 

Bobcat og 45nm "nyhetene" hadde nok komt selv om Ruiz hadde fortsatt som CEO ;) Vi kan nok ikke friskmelde AMD før de begynner å få grønne resultat og tilfredsstillende konkurranse i prosessor segmentet. De har heldigvis kommet seg et par hakk med de gode 48xx kortene :)

Lenke til kommentar

høres bra ut at deneb kommer så tidlig, men hadde håpet på lansering i morgen jeg da. Siden jeg skal kjøpe pc i slutten av uka.

 

så kommer det store spørsmålet, om jeg skal kjøpe phenom 9950 som planlagt eller vente på deneb og beholde min gamle athlon x2 3800+. :hmm:

 

Det er i allefal bra at AMD endelig kommer med 45nm og høyere frekvenser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...