Gå til innhold

Kulturo: Første Terminator-bilde sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper den nye filmen blir bedre enn T4*krysse fingrene*

Du mener sikkert T3?

 

Har håp om at denne filmen blir noenlunde grei, med tanke på at Jonah Nolan har sett og gitt noen råd/veiledning hva script til filmen angår. McG prøver i det minste å gjøre det han kan for å lage en god oppfølger.

Lenke til kommentar
Du mener sikkert T3?

 

Har håp om at denne filmen blir noenlunde grei, med tanke på at Jonah Nolan har sett og gitt noen råd/veiledning hva script til filmen angår. McG prøver i det minste å gjøre det han kan for å lage en god oppfølger.

Det gjør jeg sikkert :tease:

Lenke til kommentar

Hva mener du med at denne filmen er satt i samme klasse som BB og TDK? Om denne filmen var regissert av Christopher Nolan eller James Cameron, da ville det ha vært noe, men det er McG som skal ta kommandoen i denne, det + PG 13 ratingen, er det rart folk er skeptisk til en Terminator 4.

Lenke til kommentar

PG-13? La oss se...

 

Alien? En av de beste skrekkfilmene noensinne.

Predator? Særdeles bra og ultravoldelig film for voksne.

 

AvP? Enkel måte å ødelegge både Alien og Predator samtidig. Godt jobbet. :(

 

Terminator? Drapsmaskin går amok i særdeles bra og voldelig film for voksne.

 

Terminator 2 og 3? Man fjerner alt som var bra i den første, pøser på med spesialeffekter og håper ungdommene (?) liker den. Vi andre får bare sitte der og se den første i reprise igjen. Og igjen. Sånn går det når pengene får styre. :(

 

Hva blir det neste? Fredag 13de remaken får 12-års aldersgrense?

Lenke til kommentar
PG-13? La oss se...

 

Alien? En av de beste skrekkfilmene noensinne.

Predator? Særdeles bra og ultravoldelig film for voksne.

 

AvP? Enkel måte å ødelegge både Alien og Predator samtidig. Godt jobbet. :(

 

Terminator? Drapsmaskin går amok i særdeles bra og voldelig film for voksne.

 

Terminator 2 og 3? Man fjerner alt som var bra i den første, pøser på med spesialeffekter og håper ungdommene (?) liker den. Vi andre får bare sitte der og se den første i reprise igjen. Og igjen. Sånn går det når pengene får styre. :(

 

Hva blir det neste? Fredag 13de remaken får 12-års aldersgrense?

T2 blir av flertallet regnet som oppfølgeren som var bedre enn den første filmen, du er i desidert minoritet hva kritikken av T2 angår. Filmen eier, på alle punkter.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Bare for å nevne en ting her, spesialeffektene dem klarte å få til i T2 overgår det aller meste av effekter vi ser i dagens filmer.

 

Jepp, var nettopp det jeg sa. Fjern det som er bra, pøs på med spesialeffekter og håp ungdommen liker det. Takk for bekreftelse. :p

 

Når det gjelder at "alle" liker T2 best sier det seg selv. Bra spesialeffekter er langt viktigere for massene enn bra skuespill og historie, så det er klart massene liker T2 best. Massene er suverene i antall ovenfor oss andre, ergo liker "alle" T2 best. :)

Lenke til kommentar
Bare for å nevne en ting her, spesialeffektene dem klarte å få til i T2 overgår det aller meste av effekter vi ser i dagens filmer.

Ja, det der er ganske utrolig. Så filmen for første gang for to-tre år siden, og ble helt matt av hvor moderne den så ut. Tror det har noe å gjøre med at den ble laget i overgangsalderen mellom datagrafikk og tradisjonelle teknikker. Resultatet ble at CGI bare ble brukt der det var nødvendig og teknologien var moden for det, mens resten ble gjort etter den gamle skolen. Mao. dro filmen nytte av fordelene med CGI uten å overbruke det, noe som uten tvil er en vinnerformel.

 

Jepp, var nettopp det jeg sa. Fjern det som er bra, pøs på med spesialeffekter og håp ungdommen liker det. Takk for bekreftelse. :p

 

Når det gjelder at "alle" liker T2 best sier det seg selv. Bra spesialeffekter er langt viktigere for massene enn bra skuespill og historie, så det er klart massene liker T2 best. Massene er suverene i antall ovenfor oss andre, ergo liker "alle" T2 best. :)

Etter mitt syn var T2 en forbedring i forhold til originalen på alle områder. Skuespillet, manuset, tempoet, fotoet, lyddesignet, musikken, alt. I tillegg til at spesialeffektene selvsagt var omtrent ti tusen ganger bedre. Stopmotionterminatoren fungerer jo greit, men det er ikke til å komme fra at den forstyrrer innlevelsen noe. Helt til slutt har jeg bare ett ord: T1000. :)

Lenke til kommentar
Terminator? Drapsmaskin går amok i særdeles bra og voldelig film for voksne.

 

Terminator 2 . Man fjerner alt som var bra i den første, pøser på med spesialeffekter og håper ungdommene (?) liker den. Vi andre får bare sitte der og se den første i reprise igjen. Og igjen. Sånn går det når pengene får styre. :(

 

 

BLASFEMI BLASFEMI BLASFEMI!!!!!!!!

 

HERREGUD!!

 

Beklager, men jeg følte for å få det ut akkurat nå :)

 

Hva mener du med at i T2 pøser man på med spesialeffekter? Det er jo noe av det dummeste jeg har lest her inne. I enkelte av scenene med T-1000, og noen av scenene med Arnold, men det er bare en brøkdel av selve handlingen. Filmen inneholder noen av de beste actionscenene som noensinne er laget og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan du kan si det med spesialeffektene. Filmen er massiv, rett og slett. Den har en mye bedre historie enn forgjengeren også.

 

Tror nesten du burde se filmen en gang til med et litt mer åpent sinn, jeg har allerede sett den over 30 ganger :)

Lenke til kommentar
Bare for å nevne en ting her, spesialeffektene dem klarte å få til i T2 overgår det aller meste av effekter vi ser i dagens filmer.

 

Jepp, var nettopp det jeg sa. Fjern det som er bra, pøs på med spesialeffekter og håp ungdommen liker det. Takk for bekreftelse. :p

 

Når det gjelder at "alle" liker T2 best sier det seg selv. Bra spesialeffekter er langt viktigere for massene enn bra skuespill og historie, så det er klart massene liker T2 best. Massene er suverene i antall ovenfor oss andre, ergo liker "alle" T2 best. :)

Leker du smartass med meg?

 

Om du ikke liker det så for all del, din mening er din mening, men ikke kom her og dra inn "ungdommer"-utsagnet, jeg er ikke 14 år så du har ikke "bekreftet" noe som helst. Kritikere og generell publikum (som ja inneholder godt voksne folk) er nok ganske så uenig med deg.

 

Filmen har ikke bare tidsløse effekter, men også et flott soundtrack, godt skuespill og en veldig fin premiss/historie/dialoger. Filmen er nok ikke så dyp som noen kanskje skulle ønske, men den prøver ikke å være heller, det er tross alt for det meste en gjennomført actionfilm først og fremst.

 

T2 er et mesterverk innen actionfilmer, på lik linje med den første Die Hard og Predator.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...