Gå til innhold

Anmeldelse: Buzz: Quiz TV (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er FORFERDELIG irriterende med dette er at man må sette språket på PS3-en til sitt eget, lokale, for å kunne bruke PSN-shop-quizzer. Dermed er man stuck med Thomas Sjelettski eller hvem faen det nå er som burde vært skutt denne gangen. Ord-for-ord-oversatte kommentarer og spørsmål, og enda kleinere programleder enn den engelske. Det må da være en eller annen underskriftskampanje mot dette noe sted?

Lenke til kommentar
Tror jeg holder meg til Big Quiz og Mega Quiz på ps2 jeg, selv om trådløse kontrollere virkelig hørtes fristende ut.

 

Ja, fungerer disse trådløse kontrollerene greit på PS2-versjonen? Er det noen som har testet dette? Det med latency om det er trådløst er også noe som hadde vært greit å få oppklart (forsåvidt ikke noe stort problem om den er lik for alle, men hva om man blander trådet og trådløse kontrollere feks?)

 

AtW

Lenke til kommentar
Tror jeg holder meg til Big Quiz og Mega Quiz på ps2 jeg, selv om trådløse kontrollere virkelig hørtes fristende ut.

 

Ja, fungerer disse trådløse kontrollerene greit på PS2-versjonen? Er det noen som har testet dette? Det med latency om det er trådløst er også noe som hadde vært greit å få oppklart (forsåvidt ikke noe stort problem om den er lik for alle, men hva om man blander trådet og trådløse kontrollere feks?)

 

AtW

.

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
Tror jeg holder meg til Big Quiz og Mega Quiz på ps2 jeg, selv om trådløse kontrollere virkelig hørtes fristende ut.

 

Ja, fungerer disse trådløse kontrollerene greit på PS2-versjonen? Er det noen som har testet dette? Det med latency om det er trådløst er også noe som hadde vært greit å få oppklart (forsåvidt ikke noe stort problem om den er lik for alle, men hva om man blander trådet og trådløse kontrollere feks?)

 

AtW

De funker på ps2, mer vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Tror jeg holder meg til Big Quiz og Mega Quiz på ps2 jeg, selv om trådløse kontrollere virkelig hørtes fristende ut.

 

Ja, fungerer disse trådløse kontrollerene greit på PS2-versjonen? Er det noen som har testet dette? Det med latency om det er trådløst er også noe som hadde vært greit å få oppklart (forsåvidt ikke noe stort problem om den er lik for alle, men hva om man blander trådet og trådløse kontrollere feks?)

 

AtW

ja ikke bare det, tenkt hvis de trådløse kontrollene reagerer på værandre å alt blir bare surr! hva er de kobla til? hvis det er ps2? ikke noe? trådløse kontroller på ps3 er ikke kobla til noe tror jeg...

 

De trådløse Buzz-kontrollerne er koblet til PS3'en gjennom en liten usb-ting som de må synkroniseres opp mot. Noe à la Guitar Hero, bare at alle er på samme usb-ting.

Antar da at om de virker på PS2 kobles de til på samme måte.

Jeg har hvertfall ikke merket noe latency på kontrollerne i det hele tatt så langt.

 

Et stort pluss at man denne gang kan spill på engelsk. Og igjen et stort minus at tilleggspakker blir automatisk lastet ned på norsk.

Likte i tillegg ikke at den morsomme fly-valgfriheten ved verdensgeografi-spørsmål var tatt bort. Litt for strømlinjeformet denne gang kanskje.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...