Gå til innhold

Synkroniser all data


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

her er det vel snakk om at så snart du har markert en fil eller mappe for synkronisering så vil den bli lastet opp til microsoft sin server, og lastet ned til alle andre maskiner som er satt opp til å synkronisere mot denne kontoen? og eventuelle endringer på disse filene som blir gjort på noen av medlemmene skal så synkroniseres med alle andre igjen.

 

om mobileme har noe sånt kan jeg ikke huske å ha fått med meg...

Lenke til kommentar
her er det vel snakk om at så snart du har markert en fil eller mappe for synkronisering så vil den bli lastet opp til microsoft sin server, og lastet ned til alle andre maskiner som er satt opp til å synkronisere mot denne kontoen? og eventuelle endringer på disse filene som blir gjort på noen av medlemmene skal så synkroniseres med alle andre igjen.

 

om mobileme har noe sånt kan jeg ikke huske å ha fått med meg...

 

Idisk(aka iDisk) funker vell i grunn på noenlunde samme prinsipp, du laster opp filer og har tilgang til dem på alle maskiner du har tilgang til, har dog ikke testet dette selv så er ikke helt sikker,

Lenke til kommentar

<rant>

 

Å endre regions-oppsett i Windows er noe jeg har gjort for lenge siden uansett.

Er dritt lei av programmer, særlig visse skjermkort-drivere *KREMT* som ikke respekterer språket jeg har satt for non-unicode programs (engelsk).

 

Jeg er møkk lei meldinger som "Vil du fortsette? Yes/No" i Windows.

 

Derfor har jeg på alle mine maskiner satt "Standards and Formats" til English (United States) og deretter gått på customize og endret alt til norsk oppsett (kroner, klokkeformat, dato etc.)

 

Alt disse hersens driverene og en del andre programmer bryr seg om er navnet på standards and formats-templaten :)

 

Kjekt tips om du hater dårlige norske oversettelser og kjører engelsk windows og ønsker et gjennomført engelsk system. Måtte oversetterene dø. 32-biters punktgrafikkbilde my ass.

 

</rant>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...