Gå til innhold

Få mer trøkk fra MP3-spilleren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smart og nyttig. iPoden min leverer heller dårlig lyd til mine koss hodetelefoner.

Dårlig lyd er det lite å gjere med så lenge kjelda (spelaren) er dårleg. Om du saknar volum finnes det programmer som fjerner volumsperra på iPod.

 

Ikkje dum den som er nevnt i artikkelen, eg klarar meg riktignok med den effekten Cowon D2 gjev.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Forsterkeren drives av et AAA-batteri, og størrelsen på Fiio skal være litt over dobbelt så stor som batteriet eller nærmere bestemt 5,5 x 2,3 x 1,45 centimeter.

Jeg synes den så en god del større ut så jeg vil teste den påstanden. Et AAA-batteri er 4,45 cm langt og 1,05 mm i diameter. Hadde det vært rektangulært ville det hatt et volum på 4,9 cm2. Siden det er rundt så har det et volum på 3,85 cm2. Forsterkeren har et volum på 18,3 cm2. Altså rundt 4,8 ganger så stort som batteriet.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest en del om den i tråden hos Head-fi så blir det nok bestilt en slik, mest bare for morroskyld å se om den øker lydopplevelsen på min mp3-spiller sammen med DT770 Pro 80ohm.

Størrelsen tror jeg skal gå bra nede i lomma. Den er jo tross alt kun på størrelsen med en Juicy Fruit-pakke, bare litt kortere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Skal dere bruke meg som kilde får dere iallefall lese riktig ;)

Gratis frakt fra DX

TILSYNELATENDE samme produsent som Meizu. Designet virker kjent og de har i det minste laget dock for meizu, men fant ingenting definitivt

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Mye bra som står om denne på head-fi vertfall. Får se om jeg skaffer meg en slik, men først bør jeg kanskje skaffe meg et annet headset/øreplugger enn de som fulgte med meizuen min. :p

 

Den er veldig liten!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
fiio2.jpg
Endret av Svinat
Lenke til kommentar
Ville kanskje kjøpt meg en sånn hvis den hadde kommet i telebutikkene eller på expert. Orker ikke å betale 3-4 ganger prisen bare for å få bestilt den fra utlandet. :p
Du er klar over at Dealextreme.com er en av verdens billigste nettbutikker?

Frakten er gratis, og tollgrensa er på 200kr. Ergo, du betaler kun 45kr ca.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...