Gå til innhold

Dyrisk simulator fra EA (DS/Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha.. Ser for meg ei bølgje av dyr som drep ungar. Så kjem ein eller annan besserwisser og seier at dette er "Simanimals" feil, som oppfordrar til leik og klapp med bjørnar og andre "søte" dyr.

 

Spillets dyresamling inkluderer vennlige dyr som hjort, ekorn, harer, piggsvin og ugler, samt litt mer rampete skogsdyr som rever, bjørner, vaskebjørner, kråker og grevlinger.

Eg måtte trekke litt på smilebåndet då eg las denne setningen. Eit spel med rampete dyr som rever og grevlingar slår aldri feil!

Lenke til kommentar

Nok et bevis på at dere må bruke den originale skrivemetoden, Simanimals ser bare dumt ut og skaper forvirring, det finnes alt for mange andre skjulte ord i denne skrivemetoden. Simani, manimals osv. Hvis dere på død og liv ikke skal skrive det sånn det var ment å skrives (ikke at jeg skjønner hvorfor), så ta å del opp ordet i tilfeller som dette. Sim Animals! Hvorfor dere har funnet ut at dere skal skrive alt på deres egen måte(jada, jeg vet om egenavn med stor bokstav først og den regla der) skjønner jeg ikke, det forringer kvaliteten på artiklene deres enormt, for i hvert fall jeg bruker mye tid på å stusse over disse ordene og irritere meg over at dere på død og liv skal skrive Icalc og ikke iCalc.

 

Vet jeg ikke burde ta dette her, men faen asså.

 

On-topic: Dette kan aldri bli bra. Mulig SimAnimals kommer til å appelere til den yngre generasjonen, men det blir aldri kvalitetsspill av sånt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Tipper det er ett spill som koster 50kr, og bare infiserer PC`en din med SecuROM.

Det vil i så fall være godt gjort for et Wii/DS-eksklusivt spill.

 

hehe, ja, tenkte høyt, og når jeg så "Dyrisk simulator fra EA" så kobles SecuROM sammen med det i hodet mitt.

 

Edit: Så er jeg også litt småparanoid etter å ha lest trådene.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Nok et bevis på at dere må bruke den originale skrivemetoden, Simanimals ser bare dumt ut og skaper forvirring, det finnes alt for mange andre skjulte ord i denne skrivemetoden.

 

Når jeg så ordet så hoppet jeg bare over det og tenkte at det var en eller annen rar produsent. Forstod ikke hva det var før du nevnte det :wee:.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...