Gå til innhold

EA gir ut Rage (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har vel også laget flere spill, blandt annet Quake Wars som ikke er så veldig lukket.

 

Skeptisk til at det er EA som gir ut spillet.

Noen som vet om den nye idTech enginen kommer til å bli kompatibel med Linux?

 

Quake Wars ble utviklet av Splash Damage, samme med multiplayer delen på wolfenstein.

 

Det kan bli spennede å se, men jeg er som vanlig innstilt på at dette kommer til å bli et klisjeaktig, hypet fps med litt bedre grafikk enn det som kom i fjor. Ser også at det kommer til alle de tre store plattformene, noe som ikke akkurat hjelper på å rette opp innstillingen min.

Lenke til kommentar

Quake Wars og Wolfenstein Enemy Territory er som sagt utgitt av Id. Utvikleren er derimot Splash Damage i samarbeid med Id.

 

Det er også en del åpne områder i Return to Castle Wolfenstein, utviklet av Id. Og i Quake 4, utviklet av Raven Software i samarbeid med Id. Id Software har alltid hatt en finger i utviklingen når de først skal ha sitt navn knyttet til spillet. I motsetning til f.e. Electronic Arts, som bare publiserer.

 

De angrer sikkert i dag at de ikke prøvde å involvere seg i første Half-Life da de solgte Quake1-motoren til Valve :D

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
De har vel også laget flere spill, blandt annet Quake Wars som ikke er så veldig lukket.

 

Skeptisk til at det er EA som gir ut spillet.

Noen som vet om den nye idTech enginen kommer til å bli kompatibel med Linux?

 

Quake Wars ble utviklet av Splash Damage, samme med multiplayer delen på wolfenstein.

 

Det kan bli spennede å se, men jeg er som vanlig innstilt på at dette kommer til å bli et klisjeaktig, hypet fps med litt bedre grafikk enn det som kom i fjor. Ser også at det kommer til alle de tre store plattformene, noe som ikke akkurat hjelper på å rette opp innstillingen min.

 

Ja, det er jo en stund siden ID har kommet med noe virkelig bra også, i mine øyne.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte ET:QW av samme årsak, dog fra Steam på tilbud men uansett spiller jeg lite og har altfor mange spill ift. de få timene jeg legger igjen i spilling per kvartal.

 

Jeg bruker datamaskiner 95% til annet enn spilling. Selv PS3 konsollen brukes mest til folding og BD filmer og Wii brukes ekstremt lite.

 

Så egentlig burde jeg ikke kjøpe et eneste spill.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Dette spillet er bankers for min del. Ynglinssjangerne mine er jo fps og bilspill :) Og når jeg i tillegg elsker Mad Max filmene så kan det vel ikke slå feil :w00t:

 

Jeg og en kamerat har lenge gått med planer om å tatovere Quake symbolet på overarmen. Hvis Rage lever opp til forventningene mine til spillet, skal det ikke sees bort i fra at det blir et Rage symbol i stedet, hvis det er kult nok :D

Endret av _ziggy_
Lenke til kommentar
Jeg og en kamerat har lenge gått med planer om å tatovere Quake symbolet på overarmen. Hvis Rage lever opp til forventningene mine til spillet, skal det ikke sees bort i fra at det blir et Rage symbol i stedet, hvis det er kult nok :D

 

Hehe ikke gjør det, Quake er historisk og er et spill som aldri vil bli glemt, i motsetning til Rage uansett hvor kult det blir. Kjør på den orginale Quake-symbolet isåfall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...