Gå til innhold

Førsteinntrykk: Samsung F480


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler for å gi mine fem cent.

 

Fristelsen ble for stor på jobb i dag, så jeg tok like gjerne en slik med meg hjem. Noen stikkord:

 

/+ Det står oppgitt 262.000 som fargedybde, dette står som ukjent i artikkelen..

+ Grensesnittet er utrolig enkelt å bruke, ingen forsinkelser!

-/+ Det er ikke åpent, dvs jeg får ikke installert f.eks værmeldingsprogram eller msn uten videre.

+ Bra kamera. Ansiktsgjenkjenning, mange instillingsmuligheter.

+ Skinnflappen som følger med er genial: du legger den over skjermen sånn at den blir beskyttet, og den har hull for høytaler og mikrofon. Det fikk jeg virkelig sansen for!

- Ordbok som standard på svensk, kronglete å få den til å beholde norsk.

+ Herlig med et lite rist ved hvert trykk på skjermen:)

 

Hvis mor vil ha en fancy telefon med touchscreen, måtte det bli denne!

Lenke til kommentar
+ Skinnflappen som følger med er genial: du legger den over skjermen sånn at den blir beskyttet, og den har hull for høytaler og mikrofon. Det fikk jeg virkelig sansen for!

 

ah, jeg bannet på at designet til baksiden såg kjent ut.

 

dette er rett og slett berøringskjermvarianten av samsung sin "kalkulatortelefon" :D

 

får virkelig holde øye med den her da ;)

Lenke til kommentar

Det

 

Viktig med kildehenvisning i denne saken ..? :p

 

Det er ikke vanskelig å få norsk som standard språk... Du må bare gå på instillinger og skifte der. Da blir norsk t9 stående som standard.

 

Jeg har hatt telefonen i snart 2 uker. Hold knappen gir ikke den responsen den ga første uken. Hold knappen er veldig praktisk da det er det som bestemmer om du kan ta på skjermen eller ikke.

All respons er med en gang, den har kun hengt en gang i løpet av de to ukene jeg har hatt den.

Skjermen fungerer som en drøm. Oppløsningen er ikke noe problem, så sant du ikke er på stranden i fult solskinn, en må bare justere opp bakfrunnslyset, og det er gjort på 5 sek.

dessuten opplever jeg ikke fetflekker på den. Smurte meg med solkrem og brukte den etterpå, men opplevde nesten ingen fetflekker....

 

Det er så utrolig lett å bruke, en savner bare wifi og gps...

Savnet gps tre ganger, men valgt å laste opp et stort bilde av oslo, som jeg kan zoome på. Der står det ikke hvor jeg er, men jeg klarer fint å finne veien.

Jeg har bærbar pc, på den har jeg internett, dessuten bruker ikke wap'en mye tid på å laste opp sidene. Heller ikke vanlig inetnett med 3g dekning...

 

Noen spørsmål om f480, og jeg svarer gjerne...

Lenke til kommentar
Det er ikke vanskelig å få norsk som standard språk... Du må bare gå på instillinger og skifte der. Da blir norsk t9 stående som standard.

 

Det er vanskeligere enn på andre telefoner, og det går meg hus forbi hvorfor den satt svensk som standard når jeg har norsk simkort :) Det var litt tullete, men jeg fant ut av det.

Lenke til kommentar

Det tar sånn cirka 1-2 sek før ringetonen starter, det stemmer, ikke lagt merke til det.

 

Nå er ikke jeg 100% sikker på hvordan kalender g800 har.

Men jeg liker den ikke... Når en har lagt inn avtalen med beskrivelse, ser en bare beskrivelsen hvis en går inn der en skriver beskrivelsen. Og da bare to linjer. Tungvindt. Burde vært visningsmodus på avtalen.

Lenke til kommentar
Det tar sånn cirka 1-2 sek før ringetonen starter, det stemmer, ikke lagt merke til det.

 

Slik var det på u600, g800 og sist nå soul. Skjønner ikke hvorfor Samsung ikke klarer gjøre noe med det. Det ble til slutt så irriterende at jeg ikke vil kjøpe ny samsung før bla dette er fikset


 

Nå er ikke jeg 100% sikker på hvordan kalender g800 har.

Men jeg liker den ikke... Når en har lagt inn avtalen med beskrivelse, ser en bare beskrivelsen hvis en går inn der en skriver beskrivelsen. Og da bare to linjer. Tungvindt. Burde vært visningsmodus på avtalen.

Enig

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Det tar sånn cirka 1-2 sek før ringetonen starter, det stemmer, ikke lagt merke til det.

 

Slik var det på u600, g800 og sist nå soul. Skjønner ikke hvorfor Samsung ikke klarer gjøre noe med det. Det ble til slutt så irriterende at jeg ikke vil kjøpe ny samsung før bla dette er fikset


 

Nå er ikke jeg 100% sikker på hvordan kalender g800 har.

Men jeg liker den ikke... Når en har lagt inn avtalen med beskrivelse, ser en bare beskrivelsen hvis en går inn der en skriver beskrivelsen. Og da bare to linjer. Tungvindt. Burde vært visningsmodus på avtalen.

Enig

 

Samsung skal jo lansere Omnia, en "teknobombe". Hvorfor får ikke denne mer oppmerksomhet? Jeg mener den er bedre enn iPhone, HTC Diamond osv. Alt til sitt bruk selvfølgelig, men det blir Omnia på meg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...