Gå til innhold

Sex, vold og motorsykler (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heh, første spillet jeg kom til å tenke på var ett hvor en kunne drive å feste på våpen og annet på 60-talls-klassikerne, for så å gå fullstendig bananas enten i single eller multiplayer.

 

kommer ikke på navnet akkurat nå, men husker en kompis hadde en lei tedens til å kjøre rundt i en buss med fire lasere når vi spilte oppfølgeren på lan.

 

den bussen fikk navnet star wars bussen for laserne lignet på avfyringsmønsteret til en x-wing ;)

Lenke til kommentar
heh, første spillet jeg kom til å tenke på var ett hvor en kunne drive å feste på våpen og annet på 60-talls-klassikerne, for så å gå fullstendig bananas enten i single eller multiplayer.

 

kommer ikke på navnet akkurat nå, men husker en kompis hadde en lei tedens til å kjøre rundt i en buss med fire lasere når vi spilte oppfølgeren på lan.

 

den bussen fikk navnet star wars bussen for laserne lignet på avfyringsmønsteret til en x-wing ;)

Kan det være dette spillet du tenker på? http://en.wikipedia.org/wiki/Interstate_'76

Lenke til kommentar

Glede-seg-till.

 

Selvsagt for tidlig og si om det blir bra. Men utviklerne har hvertfall rett erfaring, så er optimistisk. Håper de får med ordentlig musikk også da. Ett slikt spill bør jo kunne invitere till ett skikkelig soundtrack.

 

 

@ maypenray: Blir veldig overasket om det blir realitet.

 

 

bra at det kommer spill som satser på tohjulinger, er for lite av de der ute. Hadde vært fett om det kom et spill som f.eks gode gamle roadrash.

 

det var det spillet jeg tenkte på også. Brukte mange timer med det ja :D

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...