Gå til innhold

Ny GPS-mobil fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

visste ikke at det fantes mobiler uten 3g i 2008. det herkommer til å bli en epic fail

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Eg forstår ikke helt hva denne syttringa over manglende 3G er for noe.

 

Av erfaring er 3G dekningen så dårlig(bortsett fra i de største byene naturligvis) at det kun medfører problemer å bruke det(økt batterisug, hyppigere bytte av nett = samtaler blir brutt). Og på en mobiltelefon så er det et fåtall personer som faktisk laster ned så mye data at 3G er nødvendig. Og mobilvideotelefoni? Herregud. Sliter jo med å kjenne igjen vedkommende i andre enden.

 

Alle eg kjenner som har en 3G telefon slår det av enten fordi det trekker mye strøm eller fordi det forårsaker brudd i samtaler. Og de fleste eg kjenner er storbrukere av mobil og mottar/sender e-post fra mobiltelefonen flere ganger i løpet av en dag. Der fungerer WiFi, GPRS og/eller Edge helt supert.

 

På min nyeste telefon, G900, ville eg heller hatt GPS enn 3G. Men det er nok kanskje bare meg. GPS er heller ikke viktig, men for min del oftere i bruk.

 

Og når iPhone kom på markedet ble det i en kort periode kritisert fordi den manglet dette. Deretter ble det kun nevnt i enkelte bisettninger. Takk media.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...