Gå til innhold

Sniktitt: World of Warcraft: Wrath of The Lich King (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WoW is so yesterdays news

 

Men allikevel tok du deg bryet med å åpne tråden til nyheten og poste i den.

 

Personlig tror jeg Wrath of the Lich King blir mye mye bedre enn Burning Crusade. Er ikke så stor fan av alle de rare områdene i TBC, har på følelsen at vinterlandskapet i Wotlk blir litt mer likt gamle WoW, noe som er veldig positivt i mine øyne. Og det faktum at jeg har venta altforlenge på Death Knight nå gjør vel ikke forventningene mindre :)

Endret av apollox
Lenke til kommentar
WoW is so yesterdays news

 

Men allikevel tok du deg bryet med å åpne tråden til nyheten og poste i den.

 

Personlig tror jeg Wrath of the Lich King blir mye mye bedre enn Burning Crusade. Er ikke så stor fan av alle de rare områdene i TBC, har på følelsen at vinterlandskapet i Wotlk blir litt mer likt gamle WoW, noe som er veldig positivt i mine øyne. Og det faktum at jeg har venta altforlenge på Death Knight nå gjør vel ikke forventningene mindre :)

 

 

Gamle wow kommer aldri tilbake, kan ikke skjønne hvorfor de skal gjøre alt så easy mod 60 wow var vel ikke så vanskelig? Selv om jeg ikke var hardcore gamer hadde ikke jeg noen problemer i vært fal.

 

 

Er forresten en skrive feil på andre side det står 77-7.

Lenke til kommentar

Nå er det lenge siden jeg spilte wow og følgte noe særlig med på nyheter angående wotlk, men skulle ikke inscription yrket kunne legge inscriptions på skills, slike at de kunne få flere bieffekter eller kraftigere hovedeffekt? Samtidig var vel runer på våpen kun ment for Death Knights, og de skulle bruke det istedenfor Mana/Rage/Energy.

 

Ellers må jeg si at jeg er veldig positiv til at de gir flere mulightere til casual gaming. Hvis ting blir sånn som det ble beskrevet her kan jeg muligens vurdere å plukke opp wow igjen med wotlk.

Lenke til kommentar

WoW for meg døde med tbc og spesielt resilience, spillet er ez mode og rett og slett ikke noe å samle på lenger. de gode gamle lvl 60 dagene var store og utrolig gøye. savner faktisk blackwing lair og molten core, selv det var mange timer med stress og skriking over vent, men du fikk så absolutt igjen for det i konge items som var unike og mye mer spennende :)

 

pvp systemet var også mye bedre før enn nå, man trenger ikke engang å være skilled lengre for å få items, må bare henge rundt som en jævla i idiot i Av og leeche honor..

 

Wow er dødt face it , så enkelt..

 

 

Minner meg på en liten tur jeg hadde til CoT(caverns of times) rett før jeg slutta.

Ble summona dit og alle i partyet mitt var så sikre på at Anachronos(nozdormu dragen) var en rarespawn, og jeg lo og lo, å måtte forklare det her. var da jeg skjønte at alle de gode gamle spillerene har forlatt gamet !:)

Lenke til kommentar

Skulle ønske de kunne lage noen single-player instances..

 

Greit, det er et multiplayer-spill, men noen liker også å bare tusle rundt på egenhånd i en "levende" verden, uten nødvendigvis å joine grupper i timesvis.

 

Må nesten aktivere kontoen igjen når WotL kommer, men blir vel bare å levle til 80 og så slutte igjen..

Lenke til kommentar

Håper på at Wrath of the Lich-King blir bra, for The Burning Crusade ødela spillet for min del, sluttet etter 1mnd med TBC spilling.

 

 

Nå skal jeg begynne igjen for å få meg greit i gang innen WotLK release!

Som jeg håper blir bra! :)

 

 

 

Det som er synd er jo at den gode gamle WoW-følelsen er borte for godt, den gamle verden ligger nå helt øde, hele verden er egentlig helt øde. Alle er i Outland inne i diverse instancer, eller så er de i en haug midt i en by. Det er aldri folk som løper rundt og gjør oppdrag lengre eller noe sånt, det å levele en alt fra 1-70 er jo et sant lite mareritt egentlig, du er jo helt alene.

 

 

Verden er rett og slett for stor med tanke på antall spillere osv..

Det blir jo ikke akkurat bedre med enda flere områder som kommer nå, men forhåpentligvis blir det hvert fall litt liv på veien fra 70-80! :D

 

 

 

For meg var egentlig det å komme seg fra 1-60 det beste med hele spillet, etter det handler det jo bare om.. grind.. grind.. og mer grind. Du må ta noen få instancer hundre og førti ganger for å få bedre gear, for så å kunne avansere til neste..

 

 

Syntes det er flott at Blizzard nå ser ut til å skulle tilby alt i forskjellige vanskelighetsgrader så selv de av oss som verken har tid eller tålmodighet til å bruke flere timer i uka på å grinde opp utstyr også skal få oppleve de kule bossene!

 

 

For min del handler det ikke om bra gear eller noe, det handler om å oppleve nye områder, ta ned nye bosser, og det er fint at sånne som meg også nå skal få oppleve litt end-game! For det å grinde timesvis for å få en litt bedre hjelm er ikke noe jeg orker eller syntes er så morsomt for å si det sånn..

Lenke til kommentar

WoW er ett svært "grønt" spill for tiden, og de blir bare mer "miljøvennlig" med denne ekspansjons pakken.

Greit at resirkulering er bra for miljøet men WoW har tatt det til ett helt nytt nivå, dra på en reise igjennom og det er VELDIG mye repetisjon, samme fiender, kanskje med en annen dæsj med maling litt andre triks men fortsatt samme angreps metode, samme stil etc som de gamle du møtte først.

 

Blir for kjedelig å holde på i lengden, har klart å torturere meg til Level 42-43 men der sa det stopp, ble rett og slett alt for kjedelig og nå har jeg parkert spillet.

Kan hende at det hele krasjet fordi jeg ikke har noen særlig tilknyttning til Warcraft universet eller noe slikt, jeg vet ikke.

Dialogene i WoW er kjedelig, er mer sånn som, FLOTT enda ett quest, ut og slakt X antall av Y for eksempel, variasjonen er ikke tilstedet i WoW.

 

Nei for meg er RPG delen av WoW død, men da har jeg blitt bortskjemt med mesterlige singel player juveler sånn som Star Wars KOTOR som selv for oss som ikke er die hard Star Wars fans kan nyte godt av, gjennomtenkt til de grader!

Fallout er en annen juvel i min eske som også dessverre kun er Singel player, hvorfor er det så vanskelig å lage noe lignende for flere spillere?

Dungeon Siege har delvis korrekt formel, riktignok merksnodige fiender her og der ala WoW men du kan påvirke en god del mer og føre dialoger angående questene for eksempel.

Lenke til kommentar
WoW for meg døde med tbc og spesielt resilience, spillet er ez mode og rett og slett ikke noe å samle på lenger. de gode gamle lvl 60 dagene var store og utrolig gøye. savner faktisk blackwing lair og molten core, selv det var mange timer med stress og skriking over vent, men du fikk så absolutt igjen for det i konge items som var unike og mye mer spennende :)

 

Selv om det var stressende som pokker å wipe i flere timer/dager på onyxia/mc/bwl så var det ekstremt kult å få ned bossene med guilden sin. Derimot når bossene var død og instancen var på farming så sugde WoW noe enormt for en liten pve priest som meg som ikke likte random pvp i AV.

 

Fant forresten ut at 3 folk som jeg traff i heimevernet spilte på horde og venn med min alliance-guild, vi sluttet faktisk nesten samtidig, hah!

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

håper dette virkelig blir bedre en BC, det var noe som ødla WoW bigtime!

Det ble mye mer fantasy en det som var i "gamle" WoW, og for noe slit det blir og lvl'e nå 1-70 uten noen som kan være med deg og hjelpe og forklare alle blir jo borte i ekspansionene. :(

 

Selv starta jeg på nytt og kjørte en Druid fra 1-65 på en uke men da var det stopp. var altfor kjedelig

Noen som vet når man kan starte og game i WoTLK. håpre jeg ikke må dra meg opp til 70. Da dør jeg...

 

-Gernia-

Endret av Gernia
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...