Gå til innhold

Nytt Wolfenstein på E3? (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Return To Castle Wolfenstein's gratis version "Enemy Territory" spiller jeg forsatt fra tid til annen.

 

En av de beste multiplayer-spillene jeg har spilt. Håper denne blir like god. :)

 

(Singleplayer på Return To Castle Wolfenstein var ikke helt det store.)

Lenke til kommentar
Return To Castle Wolfenstein's gratis version "Enemy Territory" spiller jeg forsatt fra tid til annen.

 

En av de beste multiplayer-spillene jeg har spilt. Håper denne blir like god. :)

 

(Singleplayer på Return To Castle Wolfenstein var ikke helt det store.)

Helt enig. Enemy Territory er fullstendig genialt, og jeg synes Quake Wars klarte rimelig godt å oppbevare konseptet selv om det mangler sjarmen av fantastiske W:ET.

 

Litt uenig om RTCW, dog. Det var et glimrende spill da det kom ut, men har tapt seg litt siden.

Lenke til kommentar
RTCW hadde en flott enspillerdel, imho. Interessant og flott setting, med til tider veldig smart AI, og sistebossen var helt syk, alt i alt et flott spill.

Helt enig! Syntes at enspillerdelen var veldig god og spennende! Spilte igjennom for ikke så veldig lenge siden.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de spillene sammenlignes. Wolfenstein Enemy territory og Quakewars er to helt forskjellige spill. Wolfenstein foregår i andre verdenskrig og Quakewars Enemy Territory er bare Quake som igjen er satt i framtiden. Finnes ikke likhetstrekk.

Lenke til kommentar

savner RtCW som bare det jeg. Jeg gikk under nicket praeferox, og spilte på høyt nivå over 2år.

 

Håper virkelig det kommer ett nytt spill med samme gløden, farten og action som det var i Rtcw. OSP(Orangesmoothieproductions) gjorde forøvrig susen i RtCW.

 

Savner de tidene.. :)

Lenke til kommentar

jeg minner om at et nytt Wolfenstein-spill (det skulle vel være eksklusivt til 360 og PC) er forlengst blitt annonsert - på X05 i Amsterdam i 2005. det har vært helt stille fra den kanten siden den tid, så jeg tipper id/raven gjør seg klare til å vise det frem for første gang på E3. men spillets eksistens er kjent...

Endret av wise
Lenke til kommentar

Singelplayeren til RTCW var veldig stemningsfult og variert, en av mine favoritter, og ser fram til et nytt et! Dog har jeg hørt rykter om at det blir lagspill, at man har med seg en gjeng idioter man kan kommandere etc. I mine øyne er denne trenden utrolig irriterende. Spenningen knytter seg til følelsen av å være alene, å snike seg rundt, ikke bli sett, etc., ikke å komme trekkende med en skokk rappkjefta soldater...

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor de spillene sammenlignes. Wolfenstein Enemy territory og Quakewars er to helt forskjellige spill. Wolfenstein foregår i andre verdenskrig og Quakewars Enemy Territory er bare Quake som igjen er satt i framtiden. Finnes ikke likhetstrekk.

At de ikke er satt i samme universe eller tidsperiode spiller ingen rolle når de går ut på nøyaktig samme prinsipp. Det er som å påstå at Battlefield 2 og Battlefield 2142 (eller Diablo 2 og Titan Quest) har absolutt ingen likhetsstrekk, noe som selvsagt er fullstendig feil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...