Gå til innhold

Test: Samsung P2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du ikke så stor tilhenger av berøringsskjerm, har du mer å velge i. Om du ikke trenger en fullt så stor skjerm eller Bluetooth, kan du spare en del penger på å velge Creative Zen eller Sandisk Sansa View.

I den sammenhengen kan også Sandisk Sansa Fuze nevnes. Den er en krysning mellom View og Clip, der video-delen fra View er brukt mens den lovpriste lydprosessoren i Clip er brukt.

 

Men, nå skal det sies at jeg ser på spillerne med trykkfølsom skjerm som et godt hakk over de uten. Samsung P2 er nok mer for de som vil ha en stilfull spiller med mange funksjoner og som ikke føler seg hjemme i en saueflokk.

Lenke til kommentar

Men allikevel vil den aldri bli noen storselger pga. alle fanboy / fangirls som ikke ser forbi iPød / iPhone - da vil det aldri bli lagd ekstrautstyr til den. Når selv Sony lager iPod dock på utstyret sitt så skjønner man at løpet er kjørt.

 

Synd - fordi den ser veldig fet ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Er det noen som vet forskjellen på den som heter YP-P2JAB og YP-P2JCB. Komplett selger kun den som heter YP-P2JAB..

 

Er YP-P2JCB en nyere modell eller?.. Hvilke modell er det amobil har testet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234
Er det noen som vet forskjellen på den som heter YP-P2JAB og YP-P2JCB. Komplett selger kun den som heter YP-P2JAB..

 

Er YP-P2JCB en nyere modell eller?.. Hvilke modell er det amobil har testet?

JAB = 4 GB

JCB = 8 GB

 

:)

 

Så du mener det ja :) Ellers er de helt like da.. Det var bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Er det noen som vet hva ladespenningen er.

 

Det følger kun med USB kabel så den lader ifra USB. Jeg har en overgang ifra 220V til USB til Ipoden. Den gir ut 5V. Kan jeg bruke den på P2en? Fant ingen plass det sto batterispenning på P2en..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
man kan bruke samsungen som handsfree
Hører nesten aldri at telefonen ringer om jeg bruker MP3-spilleren (en Sansa Clip med isolerte propper) så akkurat handsfree-funksjon er et stort pluss. Får vente til 16GB-versjonen kommer til Norge. :)

 

 

Er det noen som vet hva ladespenningen er.
USB gir alltid 5V.

 

 

edit: Det kan se ut som om 16GB-versjonen har kommet til Europa allerede. Advanced MP3 Players (UK) har i hvert fall inne til ca 1900 pluss frakt.

 

edit2: Fant en dock til P2 og med medfølgende adaptere passer den også andre MP3-spillere fra Samsung (S3 på bildet). Den ser bra ut, kan lade, spille musikk og skal være ganske rimelig. Video her.

samsung-yp-s3-mp3-player-dock.jpg

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...