Gå til innhold

Hele Storbritannia får HSUPA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte en mail til telenor og netcom om akurat dette for nesten et halvt år siden. (både HSUPA og full HSDPA) og kort og godt så var svarene jeg fikk at "det ikke var planlagt hva som ville "ta over" for HSDPA.

 

HÆ? Opererer Norske teleoperatører HELT i blinde? Jeg er mildt sagt OPPGITT over norske teleoperatører og data. Det finnes alltids en og annen jappe som spår at "mobilt bredbånd er fremtiden". Men hva svarte hjelper det når man ikke klarer å se mer enn EN METER forran seg i gangen?

 

Hva om man heller hadde hoppet rett fra UMTS til full HSDPA og HSUPA? Det hadde gjort mån. Også var det dataprisene da. Som hadde vært greie, HVIS man hadde sluppet "telleskrittene" oppå.

 

Jeg kunne tenkt meg å betale ca. 5-600 kr mnd for fri bruk whatsoever innenfor landets grenser. Det mener jeg hadde vært sånn noen lunde rettferdig for teleoperatørene også.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
HÆ? Opererer Norske teleoperatører HELT i blinde? Jeg er mildt sagt OPPGITT over norske teleoperatører og data. Det finnes alltids en og annen jappe som spår at "mobilt bredbånd er fremtiden". Men hva svarte hjelper det når man ikke klarer å se mer enn EN METER forran seg i gangen?

 

De opererer ikke i blinde, derimot så utdyper de ikke sine forretningsplaner om fremtidige valg av teknologi(er) gjennom kundeservice. Det blir som om du sender en epost til Sony Ericsson sin kundeservice og spør når de kommer med 5x optisk zoom. Da vil du garantert få et avvisende eller uklart svar, alá at de ikke vet når eller om dette er planlagt.

 

Svarene du får er selvfølgelig avvisende fordi de selskapene du spør har en markedsavdeling som nok ønsker at slik informasjon kommer ut i de riktige kanaler når tiden er moden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...