Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk klagar over ting dei knapt har grunnlag nok til å klage på? Og så på Internett av alle stader?

Jeg synes nå det er greit at fankjernen uttrykker seg med klare ønsker FØR spillet er sluppet ut, det blir vel for seint å klage i ettertid.

 

Sant at det første Diablo-spillet var veldig, veldig mørkt... av og til blekkmørkt. Det hadde vært bra at i hvert fall noen dungeons beholder dette elementet, samt den djevelske stemningen. Men det er godt også med varierte steder og stemninger, litt som i D2.

Lenke til kommentar

Joda, det kan gjerne bli mørkere. Mulig at de skrudde opp gammaen på gameplaytraileren for å vise fram den fete fysikken og grafikken. Det ville ikke overrasket meg.

 

Greit nok at man har ønsker om Diablo III, men å starte et opprop mot utviklingen av spillet på grunn av små detaljer som er blitt lagt merke til i en pre-beta-versjon (etter all sannsynlighet) som ble vist på WWI? Synes det er tåpelig av fansen.

Lenke til kommentar

Syns ikke spillet skal være mørkt selv. Syns demoen ser veldig bra ut så langt. Det jeg likte best var og se at ting ikke gikk så fort som i D2. D1 var ikke veldig mørkt egentlig, kanskje var perferien veldig mørk men i midten av skjermen var det lyst og fint på de fleste plassene.

Selv stoler jeg godt på Blizzard og deres evne til og produsere spill, har ikke blitt skuffet noen gang sålangt.

Lenke til kommentar

Jaja, de får syte så mye de vil. Tviler på det blir gjort noen store forandringer pga en underskrifts kampanje på nettet.

 

Stedene er jo sikkert også ikke fult så mørke siden det er starten? Krypten så da mørk nok ut for min del, ute så var det ganske lyst, men så foretrekker jeg at det starter litt lyst også blir det mørkere etterhvert...

Lenke til kommentar
Jaja, de får syte så mye de vil. Tviler på det blir gjort noen store forandringer pga en underskrifts kampanje på nettet.

Vil ikke si det.

 

Blizzard hører på fansen, kanskje alt for mye i blandt. Og Blizzard har sagt at de vil bruke så mye tid de trenger for å møte forventningene til spillerene.

Lenke til kommentar
Jaja, de får syte så mye de vil. Tviler på det blir gjort noen store forandringer pga en underskrifts kampanje på nettet.

Tja, man fikk endret grafikken i Starcraft II på samme måte.

 

Jeg synes egentlig at grafikken ser ok ut, men er ikke fremmed for at den blir gjort litt røffere og mørkere. Diablo er et skrekkbasert spill for voksne mennesker og da bør grafikken korrespondere med dette.

 

Det viktigste er for min del at de får tilbake lysradien (light radius). Det var en essensiell del av Diablo I og II.

Lenke til kommentar
Jeg synes nå det er greit at fankjernen uttrykker seg med klare ønsker FØR spillet er sluppet ut, det blir vel for seint å klage i ettertid.

 

Joda. For all del. Eg reagerte meir på at gamer.no såg det som nyheitsverdig, då alle spel i verdshistoria (og ein god del fleire) har liknande fan-klaging/diskusjon.

Lenke til kommentar

Skal si meg enig i at spiller minner meg mer om wow en diablo grafikkmessig, så kunne godt ha tenkt meg en litt bedre grafisk stil.

 

Diablo likte jeg veldig godt, diablo ii sånn bob bob.

Men etter previewen av dette spillet, må jeg si at jeg er litt skuffet, falt liksom ikke helt i smak her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Tenker akkurat det samme selv når jeg spiller Diablo1 nå om dagen. Ønsker mer makaber grafikk og dystrere miljøer. Men tenkte ikke akkurat å signe noe opprop etter å ha sett kun 20min gameplay av to forskjellige områder. Regner med at det kommer til å bli "pyntet litt mer med avrevne kropper her og der. Men får vente å se heller :)

Lenke til kommentar
Hva f.. er problemet!kan de ikke bare skru ned Brightnes på skjermen til det blir så mørkt de ønsker å ha det!!

Når folk sier "mørkt" mener de muligvis litt mer enn bare lysstyrken. Eller hva synes du?

 

Et Carebears-spill blir aldri mørkt selv om du slår av gamma correction.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...