Gå til innhold

Blizzards nye spill bekreftet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
...men det virker som om Blizzard har lært en del av årene med World of Warcraft

 

Was? Blir interessant å finne ut hva dette betyr :ohmy:

 

Husker D2 ble stusselig når de "fiksa" levlesystemet og sånt slik at man ikke kunne powerlevles i cow level. Litt småexploits er must i et sånt spill imho, iallefall etter første gjennomkjøring.

 

edit: når jeg tenker meg om så har vel Blizzard lært at faste månedsbeløp = masse penger, så...

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar
...men det virker som om Blizzard har lært en del av årene med World of Warcraft

 

Was? Blir interessant å finne ut hva dette betyr :ohmy:

 

Lett tilgjengelig interface som er mer effektivt enn det i de forrige spillene for eksempel, og litt tyngre scripting av events og bossfights. Det var iallefall det jeg merket meg.

 

Jeg tviler veldig mye på at de kommer til å kjøre MMO-betalingsmodell her. Diablo er singleplayer også.

Lenke til kommentar
Jeg tviler veldig mye på at de kommer til å kjøre MMO-betalingsmodell her. Diablo er singleplayer også.

Så vidt jeg forsto så var en av høydepunktene i D3 nettopp det at det er mulighet for multiplayer.

Men multiplayer funksjonen skulle gå via battle.net, så ingen betaling eller noe slikt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...