Gå til innhold

Anmeldelse: Beijing 2008: Official Video Game of the Olympic Games (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange av de 70 øvelsen tar i bruk av "trykk fort som faen"-kontrollen? Gidder ikke de øvelsene der! Husker det forrige OL-spillet hvor man beveget en spake rolig for å bestemme fart og måtte passe på å ikke bruke for mye stamina slik at man hadde noe igjen til innspurten...syntes de kunne innført denne i flere løpe- og svømmeøvelser. Funket genialt og gjorde 1500m og 800m til morsomme og taktiske øvelser:-)

Lenke til kommentar

Æsj og, ser du klager over loadetider, håpte på god bruk av HDD-installasjon, slik at vi fikk kortest mulig loadetider mellom øvelser.

Vellvell, jeg har ikke stålfingre og ikke trenger kanskje litt pause mellom øvelsene.. :)

 

Fikk dette spillet til PS3 i posten idag, ilag med Civ: Rev, og Overlord, men får ikke testet ut, før i morgen tidlig når jeg kommer hjem fra jobb. :-/

Lenke til kommentar
Æsj og, ser du klager over loadetider, håpte på god bruk av HDD-installasjon, slik at vi fikk kortest mulig loadetider mellom øvelser.

Vellvell, jeg har ikke stålfingre og ikke trenger kanskje litt pause mellom øvelsene.. :)

 

På Summer Games fra Commodore 64 mener jeg å huske det tok 10-15 minutter å laste hver OL-gren fra kassettbåndet :!: Men vi hadde det nå minst like gøy i "pausene" som i spillet :cool:

Lenke til kommentar

Trudde det var slutt på spel der resultatet var avhengig av kor raskt ein slo på tastaturet, men tydelegvis ikkje. Det skal vel godt gjerast å kome opp med ein utfordrande styresystem til den type spel.

 

Mitt favorittspel innanfor sjangeren er framleis Winter og Summer Games. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...