Gå til innhold

Anmeldelse: Super Smash Bros. Brawl (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke grei karakter i det hele tatt vil jeg si

Fleste andre steder roser dem spillet, og derfor jeg har sluttet å stole på norske anmeldere, hver gang jeg ser en dårlig karakter fra norske anmeldere: Enda en som gir mye dårligere enn det spillet fortjener...

 

Jeg er hardbarka fan så jeg kommer til å elske Brawl uansett hva andre måtte mene!!

 

Synes karakteren er ufortjent, burde hatt en 9/10

Lenke til kommentar

Interessant anmeldelse. Jeg har aldri spilt noen av de andre Smash Bros spillene, men elsker dette spillet. Det ser vakkert ut, har utrolig mye å gjøre, er svært enkelt å sette seg inn i samtidig som det er dypt nok til at man kan lære seg bra strategier med hver person, det er variert (langt fra kun slossng) og så videre.

 

Men som sagt har jeg aldri spilt de andre spillene, så jeg aner ikke hvor mye som er nytt denne gangen. Men på den annen side, hvor mye er nytt i spill som Fifa, Sims og Guitar Hero? Det hindrer ikke fansen fra å elske den nye versjonen. :)

Lenke til kommentar
Skaff deg ett liv... plz

Elsker spill av alle varianter selv jeg altså.

Men nå begynner det å virke som du har personlige problemer og tar det ut på alle andre.

Var den kommentaren rettet mot meg?

Sier bare det jeg mener!

 

Nei, den var rettet mot gamer.no fyren som synes alt er dårlig for tiden.

Lenke til kommentar

Egentlig virker det ikke som om anmelderen vet noe om smash. Han sier det er en kopi av melee mens erfarne melee spillere sier at de kunne ønske brawl ikke var så forskjellig fra melee. SYntes denne anmeldelsen var dårlig for spillet er jo et spill alle kan ha det morro med!:D

Lenke til kommentar

Er veldig enig med anmelderen desverre. Jeg har hatt brawl siden den amrikanske utgivelsen, spilte det noen dager og ble lei. Det er nye personer ja, men halvparten er unødvendige eller personer du aldri kommer til å bruke likevel.

Final smash ødelegger litt av spillets levetid fordi hver gang ballen kommer er det om å nå den først, men siden bare halvparten av karakterenes sin final smash er "one-hit KO" angrep så blir den andre halvparten sine personer aldri spilt (eks Mario eller King DeDede)

 

Synes 7/10 er en rettferdig karkater, men hvis du forsvarer brawl gjetter jeg at du har kjøpt spillet, spilt gjennom singleplayer og spilt mange runder multiplayer.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest anmeldelsen men uti fra hva jeg leste av kommentarer her hørtes det vitterlig ut som om han gav spillet 5 eller lavere, hvis 7/10 er den faktiske karakteren (får ikke åpnet game-linker hvor jeg er atm) så er jo det faktisk en BRA karakter, og dere som "forsvarer" spillet vil jo uansett kjøpe det, så forstår ikke helt denne "harru PMS?" frontalen.

 

 

Cred til anmeldere som sier det de mener og ikke bare nikker anerkjennende etter utenlandske "store" anmeldere.

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke lest anmeldelsen men uti fra hva jeg leste av kommentarer her hørtes det vitterlig ut som om han gav spillet 5 eller lavere, hvis 7/10 er den faktiske karakteren (får ikke åpnet game-linker hvor jeg er atm) så er jo det faktisk en BRA karakter, og dere som "forsvarer" spillet vil jo uansett kjøpe det, så forstår ikke helt denne "harru PMS?" frontalen.

 

 

Cred til anmeldere som sier det de mener og ikke bare nikker anerkjennende etter utenlandske "store" anmeldere.

 

Signed.

Enig i det meste her, "fanbois" får vel whine seg ferdig i denne tråden da.

Lenke til kommentar

Dette syntes jeg var en dårlig karakter på et bra spill. Likte ikke denne anmeldelsen i det hele tatt (min mening)

 

Syntes du burde gi litt mer fakta og slik om spillet til neste gang.. Ikke bare syting. Dette spillet er bra, og har faktisk fått utrolig bra anmeldelser av omtrent ALLE gamingsider utenom denne, både norske og utenlandske.

Endret av ValinoR92
Lenke til kommentar

Den kom litt overraskende med tanke på Gamereactors 10/10, men folk skal da selvsagt få ha egne meninger

Istedet for å gjenopplive serien for Wii-ens nye, bredere publikum, har Nintendo resirkulert Melee og pusset det opp for fansen
Denne forstod jeg ikke helt. Jeg trodde det var utelukkende positivt at Nintendo satset på fansen jeg? Når Nintendo toner ned spill og legger på en munfull med minispill slik at de skal appellere til den nye fanbasen deres så blir jo det også møtt med negativ kritikk (som oftest). Don`t fix it if it ain`t broken?

 

Jeg har bare forhåndsbestillt spillet så skal ikke uttale meg noe mer enn det

Lenke til kommentar

Nå er anmelderen i en slik possisjon at han kan tenke: Hm, dette var bra, men ikke SÅ bra. Men pågrunn av alle fanboysa der ute, og alle de gode, utenlandske anmeldelsene, får vel også jeg gi spillet 9/10". Anmelderen sier bare hva han mener.

 

Jeg har ikke spilt Brawl, men jeg spilte Melee på Gamecube. Det var et bra spill, som fortjente 8/10. Og til alle dere som klager over en dårlig anmeldelse, og som tydlig er fan av serien, 7/10 er ingen dårlig karakter.

Lenke til kommentar
Hadde man bare pusset opp det orginale Super-Mario spillet for fansen og ikke laget det mer variert og spennende i regi av flotte oppfølgere, så hadde jo det også blitt vanvittig kjedelig.

 

Positivt?

Vel de har jo laget Brawl litt mer variert med online og en historiemodus. Om du ser litt stort på det så er jo Mario fortsatt gode gamle Mario. Redde prinsessa og samle mynter :p

 

Men som sagt, folk skal få ha egne meniger

 

EDIT: Der kom faktisk Brawl i postkassa :D

Endret av Ziltoid
Lenke til kommentar

Det at det finnes forskjellige meninger i anmelderbransjen er positivt som fy mener nå jeg. Jeg er av den typen som mener MGS4 og GTA4 ikke fortjener en full 10'er nettopp pga mye småfeil og lite innovasjon. Man blir rett og slett litt lei av å høre at hvert spill som blir anmeldt er "Guds gave til gameren", og jeg vil heller ha ærlige anmeldelser enn anmeldelser som praktisk talt roper "bææææh!"(et forsøk på å etterlikne en sau).

 

Gamer.no er en av sidene jeg stoler mer eller mindre fullt på, nettopp pga. at de sier det de mener, og søker ikke opp andre anmeldelser og finner et gj.snitt. for å ikke skille seg ut negativt.

 

Litt ontopic: SSBB er et utrolig morsomt spill, men jeg lik anmelder føler det mangler litt nyskapning og det som gjør at jeg holder meg klemt inni skjermen noen timer ekstra. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...