Gå til innhold

Too Human-skaper lei av kritikk (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror mye av skepsisen hadde forsvunnet dersom DD hadde gått litt stillere i dørene, jeg får ikke spillt spillet før en evt. PC-versjon kommer, men jeg har stor tro på at det kan bli bra (men veldig liten tro på at det blir så bra som DD sier). :-/

 

Mye av hatet mot spillet kommer fra 360-fanboysene pga. av at de klaget over Unreal-motoren, og at dem måtte gjøre for mye forandringer, o.l. på samme tid som Epic hadde stor suksess med Gears of War, og det da var forbudt å hate dette.

Dennis Dyack er også mislikt av PS3-fanboy, og endel andre på NeoGAF, fordi han påstår at Amy Henning og to andre som sluttet i SK for å begynne i Naughty Dog, ikke hadde hatt noe særlig med historien i Legacy of Kain og lignende, selv om det er de som er kreditert for historie o.l. på rulleteksten der.

Spessielt iogmed at AH & co, har bevist en god del i etterkant med Uncharted. :)

 

Så av den grunn kan DD fremstå som en surpomp og er lett å misslike, når han mener at personene som sluttet i SK plutselig ikke hadde noe med spillene de har blitt kreditert for i rulleteksten å gjøre.

 

Selv tror jeg han mente at det var mye teamwork, og at de ikke var alene om jobben, men han fremstod ikke slik i krangelen med Kittonwi, der virket det som de bare hadde satt ved pulten og sett på at alle andre som var fremdeles i SK, laget ett spill. :-/

 

Silicon Knights har mange dyktige utviklere, men grunnen til at mange er skeptiske, er fordi de tviler litt på handlingen i spillet, også tror jeg mye av oppfatning DD har fått i media etter diverse uttaleser, gjør at mange oppfatter han som en som er mest opptatt av å skriker høyest mulig, selv om han helt sikkert er en dyktig fyr. :)

 

Selv har jeg stor tro på at spillet kan bli veldig bra, ikke så bra som DD vil ha det til, men fremdeles bra.

Synes også at det blir litt drøyt å tro at mange av oss spill-fans skal forvente allverden av ett spill, når vi nesten ikke har fått noe informasjon om spillet. :)

Men dette blir sikkert rettet opp på E3. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Synes det var helt unødvendig av han å drive å blande seg opp i hva en gjeng svette nerder på ett eller anna forum mener om et spill, totalt bortkastet. Det ser kanskje "kult" ut at han gjør slikt, men om spillet viser seg å floppe fullstendig så har han mistet alt av kredibilitet.

Lenke til kommentar
Synes det var helt unødvendig av han å drive å blande seg opp i hva en gjeng svette nerder på ett eller anna forum mener om et spill, totalt bortkastet. Det ser kanskje "kult" ut at han gjør slikt, men om spillet viser seg å floppe fullstendig så har han mistet alt av kredibilitet.

 

Jeg synes det er moro når utviklerene snakker med fansen på forum, de er vanlige menesker med meninger som de sikkert ønsker å diskutere de også.

Men jeg synes ikke det er så kult når de snakker om de i media, uten at de andre har samme mulighet til å snakke tilbake. :-/

Hvis han snakker direkte med media, vel og merke.

 

Kjøper ikke spill til PS3en, 599 for ett spill er alt for mye. GTA4 var unntaket.

 

Dette er ett spill som ikke kommer til PS3. :-/

Men kommer nok til å være fullpris på release som de fleste nye spill, og falle i pris etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Skeeeptisk.

 

Skal mye til å overgå GRAIV og (om jeg er synsk (noe jeg tror jeg er) :p) Far Cry 2.

 

 

Blir spennende å se, men neppe noe jeg skal ha.

 

 

Kjøper ikke spill til PS3en, 599 for ett spill er alt for mye. GTA4 var unntaket.

De fleste spill koster ikke 599 heller hvis du kjøper fra en rimelig plass. De fleste spill koster rundt 450-500 kr, og det har de gjort på de nye konsollene i snart 10år.

Lenke til kommentar

Jeg ligger nok i den nøytrale grøfta. Litt kritisk innstilt med en dose sunn skepsis, men absolutt åpen for å imponeres.

 

Men ærlig talt, hvem går rundt og påstår at sine egne produkt blir årets beste? Vedkommende kan i så fall ikke forvente å bli tatt like alvorlig som før. Hadde dog hvert morsomt om han fikk rett, men det hadde heller ikke skadet å holde nebb en liten stund framover nå. Ingen tvinger han i å ta seg nær av hva den såkalte internetthorden skulle mene?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...