Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

"Verden venter også på en oppfølger til Diablo 3"

 

De venter på en oppfølger til Diablo 2. Og det er ikke et skjermbilde fra WotLK, det er fanart elns.

Lenke til kommentar

Enda både Diablo 3 og Wrath of the Lich King kansje var det mest logiske å tenkte på, var det som slo meg først at det var at det var krystall miniralene fra Starcraft, så kansje dette betyr at vi får høre release datoen til Starcraft 2?

Endret av saitaM
Lenke til kommentar
Enda både Diablo 3 og Wrath of the Lich King kansje var det mest logiske å tenkte på, var det som slo meg først at det var at det var krystall miniralene fra Starcraft, så kansje dette betyr at vi får høre release datoen til Starcraft 2?

 

Det er jo like enkelt å tenke det som det å tenke på WOTLK - enten så overrasker de oss eller så gjør de ikke det.

Lenke til kommentar

Helt til venstre på bilde er det en sirkel med noe som ligner på en krok og en nøkkel inni vis dette sier noen noe, kan tenke meg det bare er lagt til for å lage diskusjon. Det ser også ut som det er en slags Is tunnel med et skarpt lys i enden.

 

Who knows? Blizzard er jo et ganske "kaldt" navn fra før av.

 

Edit: Når jeg tenker meg om ser det mer ut som man ser opp i et is "tak" altså at man er fanget og når man ser opp kan man glimte litt lys.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

post-36886-1214229034_thumb.jpg

 

Hmm, ser jo tydelig at det er runer involvert her...

 

Litt invert og levels og vips det ser plutselig ont ut.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Oppdaget akkurat at det har kommet en ny patch til LoD (1.12a), den første på nesten tre år. En patch til et sju år gammelt spill under to uker før Worldwide Invitational (den kom 17. juni) gir mer vann på ryktehjulet.

 

Patch'en har derimot få nyheter: noen OpenGL-fixes og støtte for spill uten CD. Kan man anta Blizzard vil at D2-fans skal varme skikkelig opp før D3? :love:

 

Update: I følge Diablofans.com vil D2 og LoD snart bli tilgjengelig i nedlastbar versjon. Sånt skjer ikke uten at D3 er på vei...

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke husker helt feil så var helvete for vikingene et kladt og isfylt sted.

 

Joda, du har rett..

 

 

 

KVK: Ingen tvi? Det er faktisk stor tvil ettersom den norrøne religionen har Valhall, og et eller annet rart namn på helvete..

Valhall: Som himmelen, bare at man må gjøre seg fortjent til å komme dit (tror jeg.. Jeg husker ikke helt alt, men det er noe i den dur)

 

<insert norrønt name for hell here>: En skrekkelig kaldt sted.. Faktisk så lurer jeg på om de litt mer overtroiske og eldre på Island faktisk også tror det!

 

Men neimen om jeg vet det for sikkert..

Lenke til kommentar

Legg dog også merke til at diablo3.com er for tiden utilgjengelig. Det er ikke mange dagene siden url'en fortsatt ledet til diablofans.com ...

 

Mulig det er ønsketenkning men jeg synes virkelig vi fortjener en oppfølger snart :p Eller ihvertfall litt info. Kommer det noen gang eller er franchisen lagt på is?

 

Uansett, føler ikke art'en på framsida henger på greip med Diablo. Den er i samme stil som mye starcraft art jeg har sett. Også warcraft når jeg tenker meg om. Litt for cartoonish rett og slett.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...