Gå til innhold

Sniktitt: Sony Ericsson C905


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-b5747

Ikke klag over at den gir muligheter for 8.1MP. Ingen som tvinger deg til å ta bilder i full oppløsning :p 5,3 og 1 vil nok enda være alternativt. Denne skal jeg ha meg! :) Savnet en SE-telefon med WiFi og GPS uten å måtte være en proff-telefon.

Lenke til kommentar
Ikke klag over at den gir muligheter for 8.1MP. Ingen som tvinger deg til å ta bilder i full oppløsning :p 5,3 og 1 vil nok enda være alternativt. Denne skal jeg ha meg! :) Savnet en SE-telefon med WiFi og GPS uten å måtte være en proff-telefon.

Jeg velger å klage når det sier seg selv at bildekvaliteten blir redusert når man stapper så mange pixler på et så lite areal. I stede for å lage telefoner med flest megapixler, bør produsentene forsøke å få bedre kvalitet på bildene.

 

Alt for mange produsenter reklamerer med høy oppløsning. Bildekvaliteten bør gå foran.

Lenke til kommentar

Og problemet fortsetter når de tallene er mange megapixler og at folk tror det gir bedre bilder.

 

Hva med å låne bort såkalte kameratelefoner til akam så de kan teste litt med deres kriterier (eller lage en egen slags mal for mobilkameraer) før dere publiserer testene deres?

Endret av hernil
Lenke til kommentar

De bildene der viser ikke halve sannheten en gang. De er nemlig på 0,8 megapixler. En tiendel av det kameraet kan levere.

 

Disse er i full oppløsning og vistnok tatt med C905: bilde1 | bilde2 | bilde3

(Noen mener de ble tatt med uferdig programvare på telefonen. Bildene er tatt for 9 dager siden.)

 

Redigert: Det finnes fullversjoner av de bildene på denne siden. Jeg synes de ser bra ut til å være en telefon.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
De bildene der viser ikke halve sannheten en gang. De er nemlig på 0,8 megapixler. En tiendel av det kameraet kan levere.

Det er fordi de er downsized.

 

Fra GSM Arena :

here are their versions edited by us - both images are downsized to 1024x768.

 

Bildene blir da skarpere.

Blåser man bildene opp til full størrelse blir de uklare.

Tror uansett at man ikke bør printe bilder som er større enn A4.

 

Her er iallefall et bilde til i større format :

 

http://www.mobilmania.cz/ShowFullThumbNail...le=DSC00015.JPG

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...