Gå til innhold

Øker salgstallene drastisk (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke så veldig overraskende egentlig, men de må selge sykt mange konsoller før de er forbi x360 i følge VGChartz. Nå som de har brukt opp trumfkortet sitt kan det derimot bli intressant og se hvordan resten av salget går.

 

Final Fantasy 13, ett enda større trumfkort enn MGS4.

Final Fantasy 13 Versus, stort trumfkort.

Little Big Planet, bør kunne selge bra i japan.

Killzone 2, trumfkort i alle verdensdeler bortsett fra Japan.

Gran Turismo 5, trumfkort i alle verdensdeler.

HOME kan selge en del konsoller

Afrika kan bli populært i Japan.

Lenke til kommentar
Står nå i valget om en Wii eller PS3, det kommer jo mange gode eksklusive titler fra Sony i tiden framover. Så kanskje det blir PS3 på meg:)

Asså du burde virkelig kjøpe PS3, Wii syntes jeg mangler nye spill for tiden. Unntaket er jo vel SSBB, men det er jo egentlig gammelt nytt for dem som har importert fra USA. PS3 vil i de neste månedene virkelig få mange storspill, så jeg tror du burde velge PS3 :)

Lenke til kommentar
Final Fantasy 13, ett enda større trumfkort enn MGS4.

Final Fantasy 13 Versus, stort trumfkort.

Little Big Planet, bør kunne selge bra i japan.

Killzone 2, trumfkort i alle verdensdeler bortsett fra Japan.

Gran Turismo 5, trumfkort i alle verdensdeler.

HOME kan selge en del konsoller

Afrika kan bli populært i Japan.

 

FF13 har da ikke noen releasedato enda,

Killzone 2 kan bli det neste Haze hvis de bommer (hittil av det jeg har sett har ikke det vært overbevisende).

Little Big Planet bør kanskje selge bra, men det kan også slå veldig feil.

Sånn jeg ser det så var MGS4 det største trumfkortet for gamere generelt sett.

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar
Final Fantasy 13, ett enda større trumfkort enn MGS4.

Final Fantasy 13 Versus, stort trumfkort.

Little Big Planet, bør kunne selge bra i japan.

Killzone 2, trumfkort i alle verdensdeler bortsett fra Japan.

Gran Turismo 5, trumfkort i alle verdensdeler.

HOME kan selge en del konsoller

Afrika kan bli populært i Japan.

 

FF13 har da ikke noen releasedato enda,

Killzone 2 kan bli det neste Haze hvis de bommer (hittil av det jeg har sett har ikke det vært overbevisende).

Little Big Planet bør kanskje selge bra, men det kan også slå veldig feil.

Sånn jeg ser det så var MGS4 det største trumfkortet for gamere generelt sett.

 

 

FF13: Å så? Blir jo ett trumfkort uansett F om det kommer til høsten eller til våren neste år.

 

Killzone 2: Selvfølgelig kan det det.. det kan vel alle spill bli? Inntrykk fra de som har testet spillet, noe du ikke har, er meget positive.

 

LBP: Nei sier du det. kan selge bra men kan slå veldig feil.

 

Så hva er det du sier? Jo absolutt ingenting.

 

Spill x kan selge veldig bra eller veldig dårlig...

 

Takk for disse veldig interessante detaljene ;)

 

Btw, Final Fantasy 15 på ps4 kan selge veldig bra eller slå dårlig ann.

Lenke til kommentar

Tror Night Reaper bare mente at du ikke burde være bombesikker på at alle spillene blir en stor hit. Selvom FFXIII garantert blir en hit, selvom det ikke nødvendigvis blir bra, på grunn av alle FF fanboyene... Men spill som Killzone II og Trand Turismo 5 kan godt bli slått ut av andre konkurrenter. Eller rett og slett ikke bli det neste store. Men for all del, det kan godt hende at alle spillene vil selge enormt.

Lenke til kommentar

Så det kapret Japan, la oss se om det og kaprer verden. Tror ikke det blir å gjøre det heller.

 

Når det gjelder de andre killerne til Sony.

 

LittleBigPlanet: Rimelig ukjent spill for massen, interesangt kanskje men vet ikke helt om dette blir noe slager spesielt med tanke på at det ser ut til å gå inn på et marked hvor Wii er sterkt etablert.

 

Final Fantasy: Vel, envær FF fans vil selvfølgelig gjøre i boksa 10 ganger og skrike til verden at neste mesias er kommet. Envær som ikke er enig blir brutalt slaktet ned. Ikke noe nytt med denne lanseringen av FF nummer Nte i rekken.

 

Killzone 2: Noen chanter det som et bra spill, andre er ikke helt enig. Personelig virker spillet veldig uinteresangt, spesielt med tanke på at man nå er i et marked hvor skyting av alien og andre gørmegøyer er noe som er gjort utalje ganger før. Killzone 2 har mye den skal gjøre rett før den i alle fall fanger meg i interessens armer.

 

Gran Turismo 5: Det femte spillet i GT serien gir det som de andre i serien har gjort før, bedre grafikk. Utenom det er det baner og biler nok å ta av og den gode gamle GT følelsen. Men etter Forza 2 ute og Forza 3 på vei så tror jeg at Sony og Co seriøst burde vurdere å utvikle litt mer på realismefronten. Grafikk er en del av realismen men skademodellering og realistisk håntering er en annen del.

 

Utenom de spillene har og Team Ico sine kort å ta av og God of War 3 i sin episke kamp mot Zeus mye å levere. Men jeg føler at Sony strever litt med spillene. Det ble før sagt at det er kun Nintendo sine spill som er verd å vente på til Wii, dessverre føler jeg det blir slik med Sony denne generasjonen, utenom spillene laget av Sony selv er det veldig mye som er totalt uinteresangt på Sony's enhet eller multiplatform og til X360 og.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

La oss vinkle det på litt annen måte, hva i all verden skal liksom Xbox 360 stille opp med?

 

Fable 2? Please...

 

Gears of War 2 eller Alan Wake? De kommer til PC også.

 

De virkelig store eksklusiver som folk venter sårt på som jeg har listet lenger ovenfor til PS3 er faktisk _EKSKLUSIVER_, titler som blir utviklet kun til en format - PS3.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...