Gå til innhold

Nytt Driver på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en trofast Diver fan, har alle spillene utenom Driver: Parallel Lines...

 

Driver 1 var et godt spill.

 

Driver 2 var faktisk et av mine favoritt spill av alle jeg har prøvd (Drt var faktisk det første spillet der man kunne gå ut, stjele andre biler og gå inn i bygninger osv.).

 

Driv3r var et spill som fikk mange dårlige karakterer og virket litt uferdig ja, men jeg likte det veldig godt, god historie, og ganske fine byer, Nice var f.eks. nesten identisk med den ekte byen.

 

Håper virkelig det kommer et nytt bra Driver 4/5 som virkelig tar vare på de gamle tradisjonene.

 

Og at noe kaller Driver spillene for GTA-kloner er helt feil. Det er GTA som har klonet Driver.

Lenke til kommentar
Er en trofast Diver fan, har alle spillene utenom Driver: Parallel Lines...

 

Driver 1 var et godt spill.

 

Driver 2 var faktisk et av mine favoritt spill av alle jeg har prøvd (Drt var faktisk det første spillet der man kunne gå ut, stjele andre biler og gå inn i bygninger osv.).

 

Driv3r var et spill som fikk mange dårlige karakterer og virket litt uferdig ja, men jeg likte det veldig godt, god historie, og ganske fine byer, Nice var f.eks. nesten identisk med den ekte byen.

 

Håper virkelig det kommer et nytt bra Driver 4/5 som virkelig tar vare på de gamle tradisjonene.

 

Og at noe kaller Driver spillene for GTA-kloner er helt feil. Det er GTA som har klonet Driver.

 

Gta 1 release : 97

Driver release : 98

Lenke til kommentar
Er en trofast Diver fan, har alle spillene utenom Driver: Parallel Lines...

 

Driver 1 var et godt spill.

 

Driver 2 var faktisk et av mine favoritt spill av alle jeg har prøvd (Drt var faktisk det første spillet der man kunne gå ut, stjele andre biler og gå inn i bygninger osv.).

 

Driv3r var et spill som fikk mange dårlige karakterer og virket litt uferdig ja, men jeg likte det veldig godt, god historie, og ganske fine byer, Nice var f.eks. nesten identisk med den ekte byen.

 

Håper virkelig det kommer et nytt bra Driver 4/5 som virkelig tar vare på de gamle tradisjonene.

 

Og at noe kaller Driver spillene for GTA-kloner er helt feil. Det er GTA som har klonet Driver.

 

Gta 1 release : 97

Driver release : 98

 

De som kaller spill for GTA-kloner henviser til GTA 3 eller senere spill av RockStar.

 

GTA 1 og 2 er vel strengt tatt noe i 2D som ikke ligner litt på disse såkalte "GTA-klonene" i det hele tatt, mens GTA spillene i 3D ligner.

 

Driver 2 kom ut i 2000, GTA 3, som er en klone av Driver 2, kom ut i 2001.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar
Sa jeg det? Alt jeg sa var at det som blir antatt som en gta klone er spill som ligner på GTA i 3D, som f.eks. True Crime, som var 3D sist jeg sjekket.

 

Driver 3 ble jo kalt en GTA klone når det kom ut, fordi det lignet på GTA 3. Det var ingen som kalte GTA 3 for en Driver klone fordi det lignet på Driver 2?

 

Den største forandringen mellom GTA3 og tidligere GTA-spill var jo nettopp at grafikken med GTA3 gikk over til å bli 3d. Gameplayet er jo mye av det samme! Jeg kan derfor ikke skjønne hvorfor en GTA-klon ikke kan være basert på selve gameplayet til GTA-spill generelt, men at det må være basert på akkurat GTA-spill etter GTA3.

 

Folk kaller ikke GTA 3 for en Driver klon fordi GTA3 var ca det samme som tidligere GTA-spill. Den store forskjellen var som sagt at GTA-serien tok steget over til 3d. Det eneste driver gjorde var å være tidligere ute med 3d enn GTA. Selve gameplayet som Driver benytter seg av er veldig inspirert av GTA. Det er nok derfor folk velger å kalle Driver en GTA-klon.

Lenke til kommentar

Driver 3 var et makkverk. Hva i all verden er vitsen med å bruke så lang tid på å lage kjempefine byer med ingenting gøy å gjøre i de.... Gameplayet var rett og slett forferdelig og med utrolige tåpelige bugs. Kjøre inn i en lyktestolpe å bli sittende fast med lyktestolpa midt i bilen uten at bilen er ødelagt i det hele tatt for.eks. Lag spillene ferdig og ikke kast pengene rett ut av vinduet ved å ikke gjøre ting ferdig.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...