Gå til innhold

Anmeldelse: Alone in the Dark (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du går rundt et hjørne, du er død. Grunn: det var litt menneskespisende vann der, som bare forsvinner om du lyser på det med lommelykten. Flotters!

 

Hehehe! Virkelig lovende... Menneskespisende vann med lommelykt-skrekk, faktisk.

 

 

Etter denne omtalen er sjansene for et kjøp omtrent like store som at jeg blir å finne på en Tokyo Hotel-konsert.

Lenke til kommentar
Med 10-20 prosent igjen av spillet orket jeg rett og slett ikke mer.

Nja, synes du burde presset deg noen timer til. Slutten har ofte mye å si for helhetsinntrykket, i alle fall er det slik hos meg.

 

Bare for å nok ein gang trekke frem Snake Eater her, slutten var heilt rå og rivende. Etter timesvis med ræv kjedelig gameplay og flaue bosser, hoppet spillet omm fleire hakk takket vere slutt timene.

Lenke til kommentar
Er dette spillet like dårlig til PC? Ser ut som dette spillet følger med skjermkorte jeg skal hente på posten i morgen, og jeg gidder ikke å installere det hvis det er så dårlig.

 

Haha, du gidder ikke å installere det en gang? Det er jo ikke så veldig mye arbeid akkurat :!: Du aner jo ikke om spillet er noe for deg, spillopplevelser kan være subjektive. Ok, 3/10 er dårlig, men det virker som andre liker spillet ganske godt.

Gratis er gratis, hvis du ikke vil ha det kan du sende det til meg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...