Gå til innhold

Kulturo: Leonardo DiCaprio blir patriotisk superhelt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Hmm. Bare jeg som ikke helt ser for meg Leonardi i rollen som Captain America? Han er en flott skuespiller og flink innenfor action, men ser liksom ikke for meg noe "overnaturlig" og fantasifullt med han. Men uansett spennende å se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Eller så tyder det på at de vet allerede at filmen kommer til å bli crappy og vil ha et kjent fjes for å dra folk til kinoene. Mange folk tror automatisk at en god/kjent skuespiller = knallfilm.

Lenke til kommentar

Altså når det har gått rykter om at en eller annen wrestling kar skulle få rollen, da sier jeg bare THANK YOU LORD om Leonardo for rollen, han er A-list uten tvil og en sinnsykt dyktig skuespiller, jeg lover dere, at dette her klarer han.

 

Om Pitt blir Thor, da tror jeg Marvel virkelig komme til å ta dette Avengers konseptet helt ut, dette her blir i så fall tidenes film. Bare forestill dere:

 

Downey

Pitt

Norton

DiCaprio

Jackson

 

samt. flere, er bare å begynne å grine av glede. :D

Lenke til kommentar

I can dig it. Hadde dette vært for et par år siden så ville jeg også trodd noen hadde røykt sine godt brukte sokker. Men han har vokst og jeg kan se han for meg som Cap. Men han trenger å bulke seg opp endel, men han jo lang tid på å gjøre det.

 

Om de i tillegg får Pitt som Thor så blir det en heidundrandes cast. Samuel L. Jackson, Leonardo Dicaprio, Brad Pitt, Ed Norton, Terrence Howard, Gwyneth Paltrow, Liv Tyler og Robert Downey Jr. 100 millioner dollar i lønn bare i skuespillere...

 

leoatthebeach.jpg

Lenke til kommentar

Jaha, DiCaprio må se på spise noe sikkelig med Anaboler for at jeg skal føle at han passer i rollen.

 

Meh, bryr meg like. Cap.Am. er den "super"helten jeg har alltid hatet.

 

Kaster sitt mongo skjold rundt overalt. Ohh, I'm so impressed! :thumbdown:

 

"A"en på hodet står for "ass" i min meining...lol

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat skjoldet som skal være så imponerende ved ham. Det er vel heller integriteten hans og personligheten. Han kan vel i så måte best sammenlignes med Supermann.

 

Har aldri hatt noe forhold til mannen, men så har det vel med at å prøve å selge et blad om Cap i sosialistiske Norge, hvor et av regjeringspartiene anser USA som en større trussel enn alle andre land i verden, det være seg diktaturer og lignende, vel det ville nok ikke slå helt an. USA-hatet er jo ganske sterkt i enkelte grupper her til lands. Å se en patriotisk soldat løpe rundt med amerikanske flagget på drakten og en stor A i pannen tror jeg ville provosert dem på måter som selv ikke Michael Bay kunne klart.

 

Men jeg er litt spent på dette her. Spesielt at filmen vil ta sted i 2. verdenskrig. Det blir en superheltfilm som ikke er vist før, hvor helten kjemper mot nazister (det finnes ikke bedre skurker). Som kjent, så ender den historien med at han blir fryst ned som følge av en kamp og ender opp med å bli vekket til live i vår tid. Akkurat det å se en patriot som Cap takle å i det ene øyeblikket leve i 2. verdenskrig hvor USA er heltelandet, til å møte et samfunn hvor USA er mislikt og begår handlinger så uverdige at Cap bør få raserianfall, det kunne vært interessant. Jeg håper i hvert fall de tar den vinkelen og lar Cap prøve å takle at landet han elsker har begynt å oppføre seg som galne med frykt som våpen. Kanskje bitchslappet Bush litt :wee:

Lenke til kommentar
leo som capt. america? her har noen røyka sokkene sine.

 

Tror ikke det er sokkene de har røyka... :lol:

 

Mitt synspunkt: Er svært skeptisk til Leo som Cap America, men på den annen side hadde vi både Robert Downey Jr og Gwyneth Palthrow i Iron Man. Jeg regnet med én av dem var nok til å ødelegge hele filmen, og vi fikk begge? Men likevel er Iron Man en av de beste superheltfilmene jeg har sett siden Batman med Michael Keaton. Spider-man 2 var også bra, men den første og (forhåpentligvis) siste var drittfilmer. X-Men? Kjeeeeedelig. Superman Returns? Clark Kent Returns passer bedre. Daredevil? Pft, Ben Assfuck passet ikke i det hele tatt, og Jennifer Garner som Elektra hjalp ikke noe særlig heller. Fantastiske Fire? De presterte å ødelegge både FF og Silver Surfer i én film. Ikke verst, i grunnen. Hulk? Den forrige Hulk var så dårlig animert at jeg nesten begynte å gråte når han beveget seg, og resten av filmen var ikke bedre. Har ikke sett den nye, men har ikke akkurat noe hast. ;)

 

Tror nok Leo som Cap America kan bli dårlig, men statistisk sett burde vi kunne få en bra film snart. Eller var det nettopp det vi gjorde med Iron Man?

Lenke til kommentar

jeg hadde ikke noen problemer med downey som iron man.

 

leo er enb god skuespiller, ingen tvil om det, men jeg ser på han som en guttunge, og capt. america er jo en voksen mann men store muskler og et typisk maskuling utseende. eller det er slik jeg innbiller meg at det er i alle fall.

 

men jeg mener å huske at det finnes en gammel film med capt. america. tror pappa leide den engang når jeg var liten, for jeg kikka litt på den en dag, men husker extremt lite, bortsett fra noe med en lastebil i fart og noe sånt. stemmer dette?

Lenke til kommentar

Captain America er en ung mann og under 25 år når han drar i krigen, om jeg husker riktig. Leonardo passer i så måte bra, han er en erfaren, dyktig og eldre skuespiller, men ser ung ut. Taler til hans fordel.

 

Utfordringen er jo om han klarer å få frem autoritet nok til å sjefe rundt på folk som Ed Norton og Robert Downey Jr. Han er tross alt lederen av The Avengers.

Lenke til kommentar

Ja, det finnes dessverre en film med Cap America allerede. Nå da du vet det anbefaler jeg at du lukker øynene, stanger hodet så hard i veggen som du klarer og glemmer hele greia. :p Jeg kan jo nevne at det også finnes en film ned Fantastiske Fire fra 1994, men som sagt, for din egen del er det best du glemmer det. Den er kort sagt nesten like bra som den første filmen med Ringenes Herre, og da mener jeg ikke Peter Jackson filmene. :lol:

Lenke til kommentar

Captain America-filmen fra begynnelsen av 90-tallet er en av de få filmene jeg har gitt 1/10 poeng. Når den er sett så er det vanskelig å gi filmer karakteren 1, da den setter et så ekstremt bunnivå at det ikke er gøy engang. Minnet er som limt fast i skallen på meg, der Cap løper rundt med plastikkører (!)

Lenke til kommentar
Det er jo ikke akkurat skjoldet som skal være så imponerende ved ham. Det er vel heller integriteten hans og personligheten. Han kan vel i så måte best sammenlignes med Supermann.

Ja, og Batman. Disse "gamle" heltene er autoriteter fra en annen tid. Spesielt Captain America står i sterk kontrast til dagens umoralske(?) samfunn. Det spørs om dette da blir en film folk vil se ... hvis de ikke toner ned Caps 60 år gamle måte å være på, kan de risikere en gedigen flopp av en film. De kan gå i den fellen, siden USA er et mer konservativt land enn f.eks. Norge. Personlig håper jeg de ikke ødelegger Caps personlighet på denne måten. Jeg gleder meg til å se ham sette unge jyplinger på plass. He-he.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...