Gå til innhold

Test: Samsung U900


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eneste jeg er noenlunde enig er at høytaleren er noe svak, ellers både tar den f.eks bedre bilder enn k850 har en veldig bra mp3 spiller,rds radio og det hele

telefonen er nydelig og touch greiene fungerer utmerket

Hadde det stått nokia på dekselet hadde den nok scoret høyere

 

Ikke avskriv denne dere som er usikre

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger!

 

Hadde det stått nokia på dekselet hadde den nok scoret høyere

Nå har det seg slik at vi ikke gir karakter etter hvem som har laget telefonen. U900 har fått over middels karakter, og det vi har vært negative på er småting. Mange kan nok leve med disse tingene, men det er noe man bør være obs på før man handler :)

Lenke til kommentar

riktig som de andre sier, jeg har også klart å slå av ordboka permanent...

jeg bruker vanligvis ordboka, slo dn av bare for å sjekke om det gikk :)

 

jeg skjønner ikke meg på at det er dårlig lydkvalitet på motparten sin stemme... jeg har snakka veldig masse i denne, og har aldri merka noen problemer med (å høre skikkeli) den jeg snakker med.. det eneste er at jeg flere ganger har fått klage på at de ikke hører meg skikkeli... men det er vel pga meg :p

 

er no iallefall enig i at menyene/touch greia er litt treg

 

grei test-omtale, blei litt skuffa med en firer :p men det er vel bare meg som hadde litt større forventninger :p

Lenke til kommentar

Mobilen her er kjempekul :D

Men jeg har egentlig ikke helt peiling på slike avanserte ting, så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt.

 

1) Er det mulig å skru av tastelyden selv om mobilen er i "normalmodus" og hvordan?

Jeg får den bare av i "stille"-modus.

 

2) Åssen fikk dere til å skru av ordboka helt?

 

Blir veldig glad for svar :D

Lenke til kommentar

Min U 900 er meget rask i menyene og er fabelaktig i bruk.Har ingen problemer med ordbok.Lyden ikke så suveren som G800,men den er også det beste du får i dag.Nokia og Sony Ericson er ikke i nærheten av dette.Mulig at journalisten har fått en feilvare,eller så har han kanskje ikke forstått alt.Noen trenger mer tid-ikke for å være ufin-men slik er det ofte.Samsung og Panasonic er i dag ledende innen fin elektronikk,og her viser Samsung et kjempeprodukt.

Lenke til kommentar
Mobilen her er kjempekul :D

Men jeg har egentlig ikke helt peiling på slike avanserte ting, så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt.

 

1) Er det mulig å skru av tastelyden selv om mobilen er i "normalmodus" og hvordan?

Jeg får den bare av i "stille"-modus.

 

2) Åssen fikk dere til å skru av ordboka helt?

 

Blir veldig glad for svar :D

Bare juster tastelyd med volumreguleringen på venstre side,vanlig på senere Samsungmodeller. Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...