Gå til innhold

Bærbar harddisk til innerlomma


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Har denne USB kabelen med i "disk boksen" eller må en drasse rundt på kabel i tillegg ?

 

En liten robust SSD basert sak med eSata hadde forøvrig heller ikke vært så dumt.

Lenke til kommentar
Husk at den inneholder mer enn DRAM.

 

Haha, måtte le litt der :lol:

 

Ja, den der såg ikkje så dum ut. Passelig med lagringsplass, kostar ikkje så mykje, liten og robust. Perfekt! :new_woot:

 

Trur ikkje eg kjem til å kjøpe den likevel då. Har ikkje bærbar og har aldri hatt behov for ein ekstern disk.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Artikkelen sier "Iomega lanserer luksus for det bærbare kontoret" ... forstår ikke helt hvordan det er luksus å lime huden til en død ku på utsiden av en harddisk?

 

Da ser IMO Passport-serien til WD mye bedre ut.

Lær er luksus, sånn har det "alltid" vært.

Passport ser decent ut, men når det kommer til stil så handler det alltid om totalen, og da passer ikke passport-serien til alle design som er på laptoper.

Nå var det feil lærfarge på denne til at jeg kan kjøpe den, synd, hadde det vært mørkt lær så hadde jeg investert i en av disse.

Lenke til kommentar

Den er vel for stor for lommen etter min mening. Har selv en 1,8 tommer i kabinett som er betydelig mindre enn denne. Og den er nesten i største laget.

 

Dog det er vel feil i prisguide (produktsiden)

 

# Tykkelse: 1.9 mm

# Bredde: 8.9 mm

# Dybde: 13.3 mm

 

en dybde på 1,3cm er ikke rare greiene det er jo smalere enn tommelen min :p

Antar enhetene skal være cm og ikke mm.

Lenke til kommentar
Kompatibiliteten er det ingenting å utsette på. Ego støtter Max OS X 10.1 eller høyere og MS fra Windows 2000 professional og nyere.[/quote)

Hvis den ikke har Linux-støtte så er jeg ikke særlig imponert.

(Men skjønnner ikke hvordan den *ikke* skulle ha støtte for det uansett... USB Hardisk er vel noe standard-greier som det meste av os etter år 2000 støtter?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...