Gå til innhold

Anmeldelse: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det plager meg at det er mange som skriver "Playstation 3" med liten s. Det skrives "PlayStation 3" :)

 

Nydelig omtale, jeg går definitivt inn for et kjøp av MGS4, men først vil jeg kjøpe de første spillene av MGS-serien.

 

Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe de tidligere spillene - i en samlet pakke?

Lenke til kommentar

Ikke 10/10? :hm::p

 

Jeg mener egentlig ikke å begynne å klage på 9/10, men jeg hadde virkelig Gamer kunne spandere en tier på det som må være en av de beste spillopplevelsene noen sinne. I nyere tid har Gamer gitt 10/10 til spill som Gears Of War, Halo 2, Galaxy, Oblivion og Lost Odyssey. 9/10 er jo det samme de gav Ninja Gaiden 2..

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar
Det plager meg at det er mange som skriver "Playstation 3" med liten s. Det skrives "PlayStation 3" :)

 

Nydelig omtale, jeg går definitivt inn for et kjøp av MGS4, men først vil jeg kjøpe de første spillene av MGS-serien.

 

Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe de tidligere spillene - i en samlet pakke?

 

teknisk sett så skrives det PLAYSTATION3, slik sony har registrert namnet, men nok om det;)

 

god anmeldelse som alltid av Furevik. Spørst om det blir dette spelet med tid og stunder, tiltak å spele gjennom dei andre spela først men.;)

Lenke til kommentar
Ikke 10/10? :hm::p

 

Jeg mener egentlig ikke å begynne å klage på 9/10, men jeg hadde virkelig Gamer kunne spandere en tier på det som må være en av de beste spillopplevelsene noen sinne. I nyere tid har Gamer gitt 10/10 til spill som Gears Of War, Halo 2, Galaxy, Oblivion og Lost Odyssey. 9/10 er jo det samme de gav Ninja Gaiden 2..

 

Vel, enten Gamer.no vil innrømme det selv eller ei, er de - som så veldig mange andre spillsider, kraftig påvirket av en karakterinflasjon som nå har pågått alt for lenge.

 

Karakteren 9/10 til MGS4 er absolutt en god karakter, og velfortjent. Jeg syns ikke spillet burde få 10/10, da det er enkelte feil og mangler som trekker ned fra den perfekte opplevelsen. Misforstå meg rett, MGS4 er uten tvil det beste spillet jeg har spilt så langt i år, også inkludert storhaien GTA IV.

 

Problemet er at karakteren 9/10 virker ufortjent lav, fordi vi nærmer oss nesten et snitt på 9, på karakterskalaen. Forøvrig er det også litt skuffende å se at dette er især sant når det kommer til stortitlene, mens spill som har fått mindre/ingen publisitet, gjerne får fra 7/10 og nedover, ergo blir det en form for kunstig balanse.

 

Selvsagt er dette satt litt på spisen, men at vi ser tendenser til dette, tror jeg ingen kan motsi meg på - eller?

Lenke til kommentar
+ God anmeldelse

- Ikke 10/10, noe som er veldig synd

 

:)

Ånei. Igjen?

 

Hvorfor blir du skuffet over at anmelderen ikke gir 10/10? Det er hans mening. Kanskje din er 10/10? Så, ja, du mener det er det, han mener noe annet. Hvorfor bli skuffet over at en annens mening ikke er den samme? Det er din mening som teller.

 

Men, jeg er enig i en ting, det var en jækla god anmeldelse!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...