Gå til innhold

Firefox 3.0 klar i morgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Hva i all verden har Opera og Internet Explorer med Firefox 3.0 lanseringa å gjøre? Jeg personlig driter i hvem som skal holde seg til ditt og holde seg til datt. Poenget her var Firefox 3.0.

Uannsett. Detta kan bli bra detta. Jeg kan ikke huske at jeg har prøvd Firefox 3.0 før. Hverken Beta eller RC versjoner, så detta kan bli bra.

Lenke til kommentar
Fungerer adblock plus?

 

Altså denne: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865

 

Ser det står ei stjerne bak.

Vis den ikkje fungerer med Firefox 3 så trur eg at eg venter til den saken fungerer med versjon 3.

 

Kan jo ikkje surfe hw.no, itavisen, vg.no db.no og diverse lokalaviser uten å fjerne reklamen!

 

Skal fungere den. Stjerna bak er for å indikere at den også skal fungere med oppdateringer i 3.0 serien.

 

Edit: Hein var raskere.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Jeg håper at nye Firefox blir bra. Jeg har prøvd betaen, men ikke vært helt fornøyd.

 

3.0 blir nok for min del prøvd ut en god del før jeg tar den i bruk for alvor.

 

Angående Opera mot Firefox:

Både Opera og Firefox er knallgode nettlesere med hver sine fordeler. Begge to er sikre i forhold til IE, og ligger milevis fremom i funksjonalitet. Jeg anbefaler alle å prøve begge to og finne ut hvilken de liker best, eventuelt ha begge. De som er vant med IE har godt av en liten oppvåkning.

Lenke til kommentar
Bedre minnehåndtering og en den skal være kjappere.

Med så mye de har fylt den med så tviler jeg litt på det.

 

Syns 2.0.0.14 er treg nok, får håpe på en forbedring.

 

Satser på at Firefox klarer å bruke mindre minne en IE,for i skrivende stund tror jeg faktisk FF er overlegen IE i minnesløsing

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...