Gå til innhold

Retrotest: Nokia 3310


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en fantastisk mobil. Mens min 2 år gamle SE har sviktet meg mange ganger og forårsaket rikelig med frustrasjon har jeg enda ikke hatt noen problemer med 3310. Som nevnt er den største ulempen antall meldinger som kan lagres. Utenom det så er det en fantastisk mobiltelefon.

Lenke til kommentar

Morsom artikkel:D Bra at vi får litt fredagshumor inn i bildet. Eksamen er endelig over, og nå er det ferie. Ferie = moro, og dermed synes jeg at de kan bruke ressurser på hva slags artikler de vil!:) Forøvrig, gleder jeg med til testen av T28. (hvis noen har en sånn men ikke trenger den, kan de godt sende den i posten til bjørkebakken 59 2818 gjøvik):D

Lenke til kommentar

Gratulerer! ;)

 

 

Synes slike artikler er artige, jeg. Krever vel ikke veldig mye ressurser når det er "friskriving" på gang, og kan tenke meg at det letter på trykket hos en stakkars skribent som må rable ned alskens fakta og kryssjekke hele tiden. :)

 

(Øverste her var en spøk, for de som har dårlig humor.)

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Artig dette her! Selvfølgelig hadde jeg den mobilen og. Jeg tror den har åpnet flere flasker enn noen andre åpnere jeg har hatt. Det er hovedårsaken til at jeg skiftet deksler :)

Holdt helt til jeg byttet den ut med en 6510, som var en fantastisk telefon (med BLÅ bakgrunnsebelysning! :D Den lever den dag idag som reservetelefon

 

P.S. Teknikmagasinet selger også batteri til 3310, med bedre kapasitet enn originalen ;)

Endret av stavros
Lenke til kommentar

Dette er den mest elendige mobilen jeg noensinne har hatt! Skrudde seg av i hytt og pine (selv når batteriet var fullt), batteriet havarerte etter et par måneder, av ca 15-20 (feilene var ofte ikke de samme som hos meg) jeg kjenner\kjente var det kun 1 som ikke hadde problemer med sin. En god grunn til at jeg holdt meg til SE og siemens noen år etter denne! Større møkkahelvete av en telefon skal du lete lenge etter, 3210 m.fler er myyyye bedre. Uansett artig med en retest, men dere burde tatt med at den var feilbefengt som få, nokia kom vell med en uttalelse\beklagelse ift batteri en stund etter lanseringen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...