Gå til innhold

Opera 9.5 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-52897-1213271377_thumb.png

Grr, hvorfor må de legge til masse søk på hver versjon? Nå må jeg fikse på alle søkeboksene mine. Det tar meg bare 5 minutter, men av en eller annen grunn irriterer det meg utrolig mye.

 

EDIT:

Men baaah. De har bytta til mongoskin jooo. Og ikke er det gamle skinnet tilgjengelig heller. Kunbutu 8.04...
Ok, det var ekstremt stygt, jeg la ikke merke til det, da jeg bruker dette temaet. Endret av haalo
Lenke til kommentar

For første gang på 5 måneder så kan jeg surfe uten at Opera kræsjer hvert 15 minutt. Alltid gått mellom Opera og Firefox, ettersom Operas bokmerkesnarveier er gull verdt mens Firefox var stabil når Opera kræsja.

 

Nå er det tilbake til Opera i fulltid! :p

 

Og supert design også, likte det.

Lenke til kommentar

Nei, det var visst kun en intern utvilker-build som fikk 100 av 100 på acid3-testen (men i tillegg til å få 100% treff, krever acid3-testen at javascriptet fullføres hurtig, og der var uansett ikke Opera bra nok).

 

Selv har jeg etter en ukes tid blitt ganske glad i det nye skinnet. Var veldig kritisk i starten, men med litt tilvenning ser jeg absolutt potenisale :)

 

Ang. søkefelt; det er ingenting som hindrer en i å ta vare på gamle instillinger.. Under %appdata%\Opera\opera\profile ligger det en fil som heter search.ini som inneholder alle søkeinstillinger. Riktignok ligger det også en sånn fil under %programfiles%\Opera på min pc, men det tror jeg kommer av mange installasjoner, reinstallasjoner og generelt rot.. På tide med en clean install!

 

Anbefaler folk å bruke Opera Link som syncer bokmerker, speeddial og annet mellom ulike Opera-installasjoner. Også Opera Mini og Opera Mobile støtter denne funksjonaliteten :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...