Gå til innhold

Lanserer spillmonster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske tåpelig å velge GeForce 7800GT når nVidia ikke har fått ut fingeren og gitt ut ordentlige drivere til skjermkortet ennå. For Vista finnes det beta-drivere, for XP finnes det ingenting. For å bruke drivere må det trikses med config-filer og ytelsen er helt forferdelig. Linux-drivere finnes derimot, og ytelsen gjennom Wine er bedre enn XP og Vista merkelig nok.

Endret av efikkan
Lenke til kommentar

Batterli levetiden?

 

 

Blir jo mer en "portable" maskin, men ikke "bærbar" etter min mening.

Du kan lettere flytte rundt på den enn du kan med en stasjonær, men med så begrenset batteri osv.. så har alt det jeg forbinder med en bærbar forsvunnet.

 

 

 

2x 8700M GT får deg ikke så alt for langt uansett, det yter vell ikke på nivå med 1x 8800GT til stasjonær engang?

Du betaler ekstreme summer for veldig liten ytelse bare for å få det "bærbart" ettter min mening.

Lenke til kommentar

Dette er en skrivebordserstatter under kategorien "flyttbar".

 

Dette er nok ikke maskinen for folk som vurderer stasjonær (og har plass til det), da vil nok en kompakt stasjonær (SFF - Small Form Factor) gi mer for pengene.

 

Ytelsen til 8700GT er cirka lik ytelsen til 8600GT for stasjonære, så da er nok ikke regnestykket umulig.

Lenke til kommentar

Dette er vel den beste bærbare PC-en man ka få for en slik pris. Synes ikke den var så alt for dyr med tanke på ytelsen. Den ser jo ut til å yte sykt bra :tease: Og Ramguy, tror 2x 8700M GT yter like bra som 1x 8800GT, men jeg skal ikke si for sikkert, for jeg er ingen expert :hmm:

 

Tror denne PC-en drar det meste av spill (Som Crysis på fullt), vurderer sterkt å kjøpe den :yes: Den slå jo de fleste stasjonære vil jeg si :yes:

Lenke til kommentar
Du betaler ekstreme summer for veldig liten ytelse bare for å få det "bærbart" ettter min mening.

For mange er det å ha noe bærbart viktig :) . Ikke lett å bo i nord Norge og dra på TG med en stasjonær PC.

Om nettverksparty som TG er målet, så er nok en litt lett og kompakt stasjonær det smarteste. Det kan gi langt bedre ytelse for pengene. Jeg kjøpte selv skrivebordserstatter fordi jeg ikke hadde plass til å oppbevare stasjonær i militære, hadde jeg hatt plass hadde det blitt stasjonær. Denne vurderingen må hver enkelt ta selv.
Lenke til kommentar
Tror denne PC-en drar det meste av spill (Som Crysis på fullt), vurderer sterkt å kjøpe den :yes: Den slå jo de fleste stasjonære vil jeg si :yes:

 

tror det er et ganske urealistisk håp å få kjøre crysis på fulkt med denne ;/

men det kjører sikkert helt fint i ok oppløsning

:) absolutt et ok kjøp

 

Tror den klarer Crysis på fullt, Vi har en familie pc ganske "gammel" også. Det er en stasjonær med 2GB ram 8800 GTS 320MB og core 2 duo 2.44 Win XP Pro. Den drar crysis på fullt. Så det bør ikke være et såå stort problem :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror denne PC-en drar det meste av spill (Som Crysis på fullt), vurderer sterkt å kjøpe den :yes: Den slå jo de fleste stasjonære vil jeg si :yes:

 

tror det er et ganske urealistisk håp å få kjøre crysis på fulkt med denne ;/

men det kjører sikkert helt fint i ok oppløsning

:) absolutt et ok kjøp

 

Tror den klarer Crysis på fullt, Vi har en familie pc ganske "gammel" også. Det er en stasjonær med 2GB ram 8800 GTS 320MB og core 2 duo 2.44 Win XP Pro. Den drar crysis på fullt. Så det bør ikke være et såå stort problem :thumbup:

 

 

 

 

Ehm? Jeg har en Core 2 Quad 6600, 8800GTS 640MB (overklokket) og 4GB RAM og jeg drar verken Crysis smertefritt på High eller Very High

Lenke til kommentar
Tror denne PC-en drar det meste av spill (Som Crysis på fullt), vurderer sterkt å kjøpe den :yes: Den slå jo de fleste stasjonære vil jeg si :yes:

 

tror det er et ganske urealistisk håp å få kjøre crysis på fulkt med denne ;/

men det kjører sikkert helt fint i ok oppløsning

:) absolutt et ok kjøp

 

Tror den klarer Crysis på fullt, Vi har en familie pc ganske "gammel" også. Det er en stasjonær med 2GB ram 8800 GTS 320MB og core 2 duo 2.44 Win XP Pro. Den drar crysis på fullt. Så det bør ikke være et såå stort problem :thumbup:

 

 

 

 

Ehm? Jeg har en Core 2 Quad 6600, 8800GTS 640MB (overklokket) og 4GB RAM og jeg drar verken Crysis smertefritt på High eller Very High

Han har kansje XP så kan ikke dra det på Very High uten en hack og kansje han tenker på å dra et spill på fullt å ha 15 fps?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...