Gå til innhold

Mobilen som kan sende SMS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du sier at jeg skal poste i tråden som tilhører artikkelen. Bare for å være _helt_ sikker på at jeg forstår hva du mener, og at ingen andre (jeg kommer til å poste dette sammen med feilen) kommer til å kommentere det.

Ja, det er det jeg sier. Tilbakemeldinger på artikler hører best hjemme i tråden om artikkelen :-)

 

Hvorfor står det 330GSM i artikkelen, men 330gsm i prisguiden? Begge burde vel vært GSM?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3

Det jeg synes er utrolig er at batterilevetiden ikke er bedre på en mobil som er såpass strippet for funksjoner og ting som suger strøm.

Lenke til kommentar
Det jeg synes er utrolig er at batterilevetiden ikke er bedre på en mobil som er såpass strippet for funksjoner og ting som suger strøm.

Er vel tilkoblingen til GSM-nettet som trekker strøm. Batteritiden kunne dog vært mye bedre på taletiden og standbytiden (men neppe noe som ville danket ut de moderne telefonene med best batteritid).

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar
At logoen ser ut som en Pokemon ball, og at det står "G I H" istedet for "G H I" på telefonen tror jeg er mer enn nok til at bestemoren min holder seg unna...

GHI var vel en practical joke fra Doros side (står GHI på det andre bildet), og å vurdere telefonen ut i fra logoen er det bare fanboys som gjør.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...