Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Da er det tid for det månedlige fototreffet i Trondheim igjen.

 

Julitreffet blir denne gang noe utenom det vanlige med base hjemme hos meg, Ratleto (Tor Atle) og kona, på Heimdal. Det blir først en liten fototur på Heimdal, deretter vafler og kaffe på terassen hos meg. Så drar vi ut en tur til, før det blir grillmat, også dette på terassen.

 

Det er fullt mulig å være med bare på selve fotograferingen, men for de som vil ha vafler og grillmat, vil det koste 150,-. Ta med drikke selv (vi kan spandere vann og evt saft vi har stående). Ta med kontanter, eller ta kontakt på PM for kontonummer for forhåndsbetaling.

 

Det er vanligvis ikke påmelding for treffene, men det er nødvendig denne gangen for å kunne planlegge hvor mange som skal ha mat. Påmelding gjøres på PM til meg eller her i tråden.

 

Oppmøte 2. juli kl 11 på Heimdal jernbanestasjon. Gratis parkering på hele Heimdalsområdet, men man må ha parkeringsklokke i ruta, og kan stå maks 2 timer. Gratis parkering like ved min bolig (Kattemsvegen 2A) på parkeringen for Åsheim barneskole/Åsheim kunstgressbane.

 

Varighet for "hele pakka" er kanskje helt frem til 16-17-tida.

 

Alle er velkommen til å være med uansett kunnskapsnivå og utstyr. Det er fotointeressen som er det viktigste!

 

Ytterligere info:

 

Man er velkommen til å bli utover ettermiddagen og kvelden om man ønsker.

 

Bussforbindelser:

Nr 9 til Bekkasinveien. Nr 4 til Heimdal. Nr 19 til Bekkasinveien. Nr 43 (til Åsheim barneskole) passerer aller nærmest, men går relativt sjelden.

 

Litt fotoregler for nabolaget:

Det er vanlig med nabounger både rett ved og på terassen vår, så jeg ber om at dersom det tas bilde av disse, så skal bildene ikke legges ut på nett.

 

Jeg vil til slutt gjøre det klart for fremtiden at liknende opplegg IKKE er forventet av deltakere på fototreffene. Dette er noe jeg og kona gjør fordi vi har lyst, og har mulighet til det.

 

Edit: De som vil parkere like ved der jeg bor, og gå ned til Heimdal sentrum (som tar 10 korte min), kan møte opp ved parkeringsplassen. Jeg går derfra kl 10:45.

 

Edit 2: Siste frist for påmelding til vaffel- og grill-delen er fredag 1/7 kl 14.

 

Edit 3: Telefonnummer for evt å få tak i meg hvis man har problemer med å finne frem e.l, er nitti 03 femtifem 55.

 

Edit 4: Ta med bil om du har det. Vi trenger litt transport til de uten egen bil til fototuren mellom vafler og kaffe, og grillingen.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RandiA: Det går fint å parkere med Åsheim barneskole. Da trenger du tenke på hverken tid eller sånn parkeringsklokke som man må ha i ruta om man parkerer nede på Heimdal. Men som du ser i innlegget mitt, så har du flere alternativer med buss også. Du velger selv. :)

 

Blir du helt sikkert med, eller vet du ikke enda?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Til tross for at Kristine har talt sånn smått på vegne av meg tidligere så bryter jeg ut i egen tale nå. Får dessverre ikke bort noen av vaktene mine i helga, ei heller byttet noe. Nattevakt på helg har for vane å være upopulære av en eller annen grunn. :p

Håper dere får et vellykket treff og jeg ser fram til første helga i August som foreløpig er blank på kalenderen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Blir vanskelig det ja. Får aldri til å sove på kvelden før ei nattevakt og med tre 23-08-vakter på rappen i helga blir det litt i det meste laget for kroppen tror jeg. :p

Lenke til kommentar

Blir vanskelig det ja. Får aldri til å sove på kvelden før ei nattevakt og med tre 23-08-vakter på rappen i helga blir det litt i det meste laget for kroppen tror jeg. :p

 

Skjønner. :-)

 

Veldig lyst til det ja, skal bare se om jeg får tatt med småttisen eller om ett stykk bestemor skal passe ham. Men du kan skrive meg opp uansett så betaler jeg okke som om jeg kommer eller ei :)

 

Jeg trenger ikke svar før fredag ettermiddag, så du har noen dager på å skaffe barnevakt. Vi venter til da og ser. OK?

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne deltatt, men siden jeg i disse dager befinner meg 80 mil unna, i midnattsolens rike, så må jeg dessverre stå over. Blir det fint vær så ligger det nok ann til et særdeles hyggelig treff, for de som er heldige nok å befinne seg på riktig breddegrad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...