Gå til innhold

Geforce GTX 280 lagt ut for salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide at det skjer noe radikalt nytt på skjermkortmarkedet. 8800gtx kom jo i november 2006, og jeg bytta det ut med 8800gt SLI for over 6mnder siden. Nå har jeg 3870x2 og det var ikke det helt store som jeg hadde forventa, dog slapp jeg unna nvidia chipsett. Er enig i at det burde ha stått "mulig å forhåndsbestille gtx 280" i overskriften på artikkelen.

Lenke til kommentar
På tide at det skjer noe radikalt nytt på skjermkortmarkedet. 8800gtx kom jo i november 2006, og jeg bytta det ut med 8800gt SLI for over 6mnder siden. Nå har jeg 3870x2 og det var ikke det helt store som jeg hadde forventa, dog slapp jeg unna nvidia chipsett. Er enig i at det burde ha stått "mulig å forhåndsbestille gtx 280" i overskriften på artikkelen.

 

Du byttet til dårligere kort fordi ??

Lenke til kommentar
På tide at det skjer noe radikalt nytt på skjermkortmarkedet. 8800gtx kom jo i november 2006, og jeg bytta det ut med 8800gt SLI for over 6mnder siden. Nå har jeg 3870x2 og det var ikke det helt store som jeg hadde forventa, dog slapp jeg unna nvidia chipsett. Er enig i at det burde ha stått "mulig å forhåndsbestille gtx 280" i overskriften på artikkelen.

 

Du byttet til dårligere kort fordi ??

Fordi jeg er dritt lei av at hovedkortet, og nå er det dødt.

Lenke til kommentar
På tide at det skjer noe radikalt nytt på skjermkortmarkedet. 8800gtx kom jo i november 2006, og jeg bytta det ut med 8800gt SLI for over 6mnder siden. Nå har jeg 3870x2 og det var ikke det helt store som jeg hadde forventa, dog slapp jeg unna nvidia chipsett. Er enig i at det burde ha stått "mulig å forhåndsbestille gtx 280" i overskriften på artikkelen.

 

Du byttet til dårligere kort fordi ??

Fordi jeg er dritt lei av at hovedkortet, og nå er det dødt.

 

Bytt heller ut asus men EVGA eller XFX så slipper du å flashe bios for at det skal fungere :)

Lenke til kommentar

Kortet fungerte i flere mnder det etter drøssevis med timer knoting, modding og lesing på xs så klokka det greit også(3.8 på quad på luft), men nå er det dødt. Det var så mye problemer med det at jeg rett og slett ikke orker å holde mer på med nforce før de får noe som blir annerkjent igjen. Klarer meg med 3870x2 og cf inntil videre, så kjøper jeg heller 280gtx eller 4870/x2 når det kommer. Har lest på evga og xs forumene også, er neimen ikke så mye bedre der ser det ut til, bortsett fra at evga har mye bedre kundebehandling og oppfølging av kunder. Asus nekter jo å bekjenne at de har laget et dårlig produkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...