Gå til innhold

Nye Opteron for servere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får håpe nettbutikkene tar inn disse slik at prisene blir overkommelige :)

Nextron har fått Opteron 8360 SE i prislista si.

Du mener blodprislista, neida..

 

Er mest interessert i dual socket versjonen, og gjerne lavere modeller. Håper de lavere modellene synker litt i pris nå som de kraftigere modellene er lansert.

Endret av -LIKMARK-
Lenke til kommentar
hadde vert kult med Work station HK, med to sokler og plass til CF med HD skjermkort :D

 

du har jo dette mn det er SLI da.

 

Sterkt & stabilt HK, litt trangt om plassen om man benytter seg av X-sli. Har selv det hvoedkortet og er så og si storfornøyd, kjører bare 1 stk opteron 2.2 på det men yter noe sykt og skårer litt bra i 3Dmark ;)

Endret av GuggenJR
Lenke til kommentar
hadde vert kult med Work station HK, med to sokler og plass til CF med HD skjermkort :D

 

du har jo dette mn det er SLI da.

 

Sterkt & stabilt HK, litt trangt om plassen om man benytter seg av X-sli. Har selv det hvoedkortet og er så og si storfornøyd, kjører bare 1 stk opteron 2.2 på det men yter noe sykt og skårer litt bra i 3Dmark ;)

Har du WS eller WS/B kortet, og kjører du eventuelt en quadcore opteron?

Lenke til kommentar
hadde vert kult med Work station HK, med to sokler og plass til CF med HD skjermkort :D

 

du har jo dette mn det er SLI da.

 

Sterkt & stabilt HK, litt trangt om plassen om man benytter seg av X-sli. Har selv det hvoedkortet og er så og si storfornøyd, kjører bare 1 stk opteron 2.2 på det men yter noe sykt og skårer litt bra i 3Dmark ;)

Har du WS eller WS/B kortet, og kjører du eventuelt en quadcore opteron?

 

Har WS, og Opteron Quad core ligger ikke innen mitt budgett, CPU-en jeg benytter meg av er Opteron 2214, kjører crysis på full grafikk, Gfx 8800GT - Ikke sli system da jeg klarte og drepe det ene korte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...