Gå til innhold

Civilization IV: Colonization annonsert (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt fantastisk, Colonization er mitt all-time favoritt spill faktisk. Spiller det enda selv om det har en del mangler i forhold til dagens standard, bare å bruke DOSBox så fungerer det fint med ny maskin. Med Civ IV motor blir dette helt sikkert utrolig bra!

Har man windows-versjonen så trenger man ikke en gang dosbox. Kjører (nesten) stabilt på XP.

Lenke til kommentar

Synes personlig at civ serien har tapt seg jeg. Trenden har vært synkende siden civ 2, 3ern var ikke gale da men 4ern har jeg gitt mang en ekstra sjangse men har ennå ikke blitt frelst.

 

Så er det et lite problem at colonization var et meget godt spill. Å da bare bruke civ4 og mekke sammen en remake som i tillegg bruker civ 4 navnet ser jeg på som en negativ ting.

 

Men får håpe det lever opp til forventningene, skal uansett testes ut om jeg så må kappe av en tå.

Lenke til kommentar
Synes personlig at civ serien har tapt seg jeg. Trenden har vært synkende siden civ 2, 3ern var ikke gale da men 4ern har jeg gitt mang en ekstra sjangse men har ennå ikke blitt frelst.

 

Så er det et lite problem at colonization var et meget godt spill. Å da bare bruke civ4 og mekke sammen en remake som i tillegg bruker civ 4 navnet ser jeg på som en negativ ting.

 

Men får håpe det lever opp til forventningene, skal uansett testes ut om jeg så må kappe av en tå.

Er enig med deg egentlig. Jeg falt aldri helt for civ4 selv. civ3 var bra da, men at de skulle brukt den motoren hadde vært for mye å håpe på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...